Member Kamcing Anak Haji Amir

Ahad, 20 Mac 2011

Tahniah Dalilah dan Izzat...!!!!

Aku nak share sikit kat sini, minggu lepas, 12 mac 2011, di Dewan Bunga Raya, Sekolah Kebangsaan Bukit Setongkol, Kuantan, anak saudara aku Dalilah Ghaffa dan Izzat Ghaffa telah mendapat anugerah pelajar cemerlang....

Dalilah ( Ayu ) mendapat anugerah:
1- pencapaian terbaik akademik
2- pencapaian terbaik aliran
3- pencapaian terbaik matapelajaran (bm pemahaman & sains)
4- pencapaian 5A (PKSR 4/2010)
5- pencapaian terbaik upsr/2010 (5A)
(trofi dri skolah,sijil & duit rm100 dri yayasan pahang )

Manakala Ijat pulak:
1- pencapaian 5A (PKSR 4/2010)

Beserta gambar-gambar pada hari tersebut...




Abang Long bersama Dalilah..


Dalilah dan Izzat..

Dalilah menerima anugerah...

Dalilah dan kawan-kawan....

Satu keluarga....tanpa Tasneem, Ayman dan Furqan...

Ni pulak Izzat terima anugerah...

Tropi yang diterima..mak aih banyak tu...

Tahniah buat diorang, jadilah anak yang dibanggakan ibu bapak....
***Siapa tak tau bapak sedara dia....pandai sungguhh....heheheh

25 ulasan:

Ct Aja berkata...

wah terer..tahniah....

Dr. Rodzila Rodi berkata...

Jahniah..(tahniah hehe)
bapak sedara dia tu pandai apa?

teringat saya masa darjah 6..mmg bolot la hadiah..tp tu duluuuuuu...
hehe

Yan berkata...

Ni kira penuh almari dgn trofi ni..

Kerja Kosong berkata...

tahniah!!

Cik Rimau berkata...

wah.. pelajar cemerlang nie.. tibe2 tringat zaman sekolah dulu.. cik rimau pon bolot jugak semua hadiah dlu.. tp mase drjah 6 jela.. haha

Amir faiez berkata...

teringat gak mse skolah rndah...tp rase mcm xd dpat adiah jeh..hahah..

SheBetterThanYou berkata...

aihh.dpt rm100 ka? duit~ belanja mari :D

Fadzli Amir berkata...

Ct Aja- Mekasih pagi pihak anak sedara saya tu...hehehe

Fadzli Amir berkata...

Dr. Rodzila Rodi - Uihh...jangan tak tau bapak sedara dia tu terror sangat menyakat anak2 sedara dia...hehehe

Fadzli Amir berkata...

Yan- nampaknya macam tu la....

Fadzli Amir berkata...

Kerja Kosong - Mekasih pagi pihak anak sedara saya tu...hehehe

Fadzli Amir berkata...

Cik Rimau- semua blogger2 pun pandai2..hehehe

Fadzli Amir berkata...

Amir faiez - TApi semua piala tu ada lagi ke kat kampung???

Fadzli Amir berkata...

SheBetterThanYou - hahaha...tapi dia dah sombong la Tasneem...org call pun dia cakap salah no....

imah berkata...

congrate 2 dalilah n izzat...blajr rjin2 lg ek ..

tuk dalilah: blajr rjin2...nti bleh gi korea...hehehe

tuk izzat: bljr rjin2..nti bleh wat karangan yg best2 lg..

Fadzli Amir berkata...

imah- mak teh punnnn..tak abes2 korea..pi la mekah ke.....ish...ish...ish....

imah berkata...

hehehe...silap2..bljr smp MEKAH k...

MAPPIAU berkata...

wah!! tahniah buat anak2 sedaranye yea pandaiiiinye dieorang :)...yela yelah tahniah jugak buat bapak sedare dieorang sebab pandai jugekkkk hahahaha

Fadzli Amir berkata...

MAPPIAU - hahaha...akhirnya..ada gak org puji bapak sedara depa...

p.i.n.n.y berkata...

tahniah untuk dalilah dgn ijat..belajar rajin2 lagi..

p/s:bukan bapak sedara je yg pandai..mak sedara pun pandai gak..hehe

Fadzli Amir berkata...

p.i.n.n.y - nak enteprame jugak....ok lah memang pandai2 pun...hehehhee

SheBetterThanYou berkata...

okay fine.merajuk.caption "satu keluarga..tanpa Ayman dan Furqan".fine,name Tasneem tiada disitu.

Fadzli Amir berkata...

SheBetterThanYou- Sorry la Tasneem....dah tua2 ni terlupa la pulak...anak sedara kan ramai..hehhee..dah repair dah....ni la bahananya kalu tengok cerita KOREA banyak sangat...hahahhaha

SheBetterThanYou berkata...

haha.ape motif ngn cerita korea pulak ni pak njang..? haha.baru na repair.merajuk jgk.xkira lahhh.

Fadzli Amir berkata...

SheBetterThanYou- sebab mak njang tengok cerita korea la pak njang tak leh konsentrat buat entry ni tau....hahahha

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails