Member Kamcing Anak Haji Amir

Selasa, 15 Mac 2011

Di suatu pagi yang dingin...

Di suatu pagi yang dingin, ( pagi ni la ), sedang aku bertungkus lumus di hadapan senjata yang aku gunakan. Menyelesaikan semua drawing yang tertunggak tak disiapkan. Tiba-tiba door bell berdenting memecah kesunyian.

" ahh..sapa pulak yang datang ni.."..bentak hatiku..
Dengan berat hati berjalan ke intercom, lalu..

"Hello.." kataku..
"Posman.."Kata suara di sebelah sana...

" ingatkan sapa.." kata hatiku..sambil perlahan menekan punat pintu...

Si abang posman tadi naik...bila sampai di pejabat, dia berkata...

"Postor, postor...." - ( hehehe..yang ni aku tambah )

" Fadzli Haji Amir.."...Kata posman tu, sambil matanya tertumpu ke arah aku ( ye lah aku je yang berkulit melayu kat situ.. )

"Siapa pulak hantar barang nihh..."ngomel aku...

Selepas tantadangan...hehehehe...akhirnya...

Contest yang aku masuk dengan membuat entry link, telah menampakkan hasil..Inilah hadiah pertama semenjak berblogging... Terima kasih buat Dr.Rodzila Rodi, yang menganjurkan contest mari membaca....

Bungkusan yang diterima dari abang Posman...
Hadiah buku yang memang carik tak jumpa...

***Semangat tengok buku ni...hehehhe




23 ulasan:

Chik Att berkata...

tahniah ......
buku yang menarik tu ....

A.s.t.i.n.a berkata...

wahh tahniah.. herher dapat buku...

Dr. Rodzila Rodi berkata...

betul ke buku yang tu?
sy main order je..
selamat membaca ye..
hihihi..

Fadzli Amir berkata...

Chik Att-Mekasih...sejarah sikit...

Fadzli Amir berkata...

A.s.t.i.n.a - mekasih...best2

Fadzli Amir berkata...

Dr. Rodzila Rodi - betul lah tu...mekasih..

Amir faiez berkata...

adik nye xd ke???

Fadzli Amir berkata...

Amir faiez - Adik, nak buku kalu, bukak blog pastu masuk contest...hehehhe

intan.maisarah berkata...

buku yang best

toyolkiut berkata...

posto..posto...
ucapan tahniah dari TK.. hehe..
mmg layak pun, TK ada bc psal entry tu dulu..
mmg cukup bukti.. hehe!

Szafwan berkata...

pk njang,kalu dh abis bca,cite la skit....ce cite2...

a.z.r.i.n.a.03.07 berkata...

Wahh..

tahniah !




* sori. baru sempat kunjung balas.

Mie berkata...

Tahniah Fadzli..

khaifaiz berkata...

tahniah bro

LiFe KaMi berkata...

tahniah,pas ni bole le hilangkan bosan dgn baca buku tu,,bagi habis yer..:)

Fadzli Amir berkata...

intan.maisarah - Best sebab minat sejarah...

Fadzli Amir berkata...

toyolkiut- mekasih keen...

Fadzli Amir berkata...

Szafwan - tu cite sejarah...berbelit2..kamu suka ka??

Fadzli Amir berkata...

a.z.r.i.n.a.03.07 -mekasih....no prob..!!

Fadzli Amir berkata...

khaifaiz- Terima kasih..!!

Fadzli Amir berkata...

LiFe KaMi-mekasih...insyaallah bagi habis..walaupun banyak lagi buku belum habis baca..hehehe

MAPPIAU berkata...

wah tahniah!!! tahniah!!! murah rezeki, buku rejimen askar melayu lagi memang tabikk ahh huhuhu.

Cikli berkata...

tahniah bro.

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails