Member Kamcing Anak Haji Amir

Khamis, 17 Mac 2011

Selamat Hari Jadi..!!!!

Kak Lili bersama Irfan..

Hari ni adalah harijadi salah seorang anak Haji Amir, Fadzliah Amir atau lebih mesra dengan panggilan Kak Lili...Terima kasih atas segalanya..!!!

Semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur..


Selamat Hari Lahir..!!!

12 ulasan:

mariah berkata...

Sanah helwah kak Lili... :)

A.s.t.i.n.a berkata...

Semoga dimurahkan rezeki dan sejahtera hendaknya Kak Lili..

Amin..

kak Erna berkata...

selamat hari hari lahir buat fadzilah..semoga sentiasa dirahmati dalam hidup.

imah berkata...

selamat ari jadi kak li2..semoga dpnjgkn umo & dmurahkn rezeki..
& thanks 4 everything....

faizah berkata...

Ya ALLAH, panjangkanlah umur adikku ini. Murahkan rezeki ke atas dia dan keluarganya. Jadikanlah kesemua anak-anaknya anak yang soleh. Amin...

adwafarahin berkata...

slmt hr jadi juger :)

Szafwan berkata...

slamat ari jdi ummi.....tma ksih ke ats ap yng ummi tlh berikan.sayang ummi ketat2.....<3

Prince Halilintar berkata...

selamat hari lahir kpd die..semoga mendapat keberkatan didalam hidup..

Amir faiez berkata...

hepy besday k.lily....thanks 4 everything..we luv u so much..muaaahhhh...moga pnjg umo murah rzki d dunia n d akhirat...abg li tu bkn gmba erfan..gmba ehsan la...mrah btol si ehsan tu...

niesz berkata...

happy besday kak lili..hehehe...

p/s : nk copy paste nuffnang yg mane satu ek, niesz tak berapa nk fhm la soalan tu..nk copy pic buffered earnings ek? mcm niesz punye tu?

Fadzli Amir berkata...

Terima kasih semua yang sudi bagi ucapan pada Kakak aku ni....aku bagi pihak Kak Lili...sebab nak tunggu dia masuk blog ni, memang tak tau la bila, sementelah pula safwan takda kat rumah...hehehhe

Fadzli Amir berkata...

A.s.t.i.n.a- Blog awak dah di privatekan, so tak boleh tuk membuat kunjungan balas...

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails