Member Kamcing Anak Haji Amir

Isnin, 4 April 2011

Menanti Sang Suria di Kampung Padang Serai

Walaupun agak sibuk kebelakangan ni, aku sempat gak upload gambar yang adik emelkan kat aku. Sebenarnya gambar ni kesinambungan dengan post aku yang lepas. Diorang ni memang kreatif. Walaupun sebenarnya memang nak berjoging tapi kamera tetap dibawa...Untuk pengetahuan, segala gambar ni dan juga gambar entry joging yang lepas, hanya mereka dua orang yang pergi... Maknanya pandai-pandai la diorang, sorang ambil gambar sorang posing...Yang gambar dua orang tu, diorang letak le kamera kat mana-mana tempat yang stabil ( takde tripod yang digunakan ) dan guna timer... Dalam gambar-gambar ni aku nak tunjukkan keindahan pada waktu matahari menyinar di kampung aku. Jangan tak tau, kat kampung kita kat malaysia ni pun ada tempat yang memang cantik, cuma kalu nak tengok semua tu, rajin-rajin la bangun awal....Tapi sekarang dah susah dah kalau nak ajak Daud dan Adik bangun awal dan buat aktiviti , sebab diorang lepas subuh mesti nak tidor balik, sebab Daud malam-malam keluar dengan kawan-kawan pergi tangkap ayam hutan la segala bagai. Adik pulak tidor lambat jugak, asyik dengan komputer dia la.... Apa-apapun enjoy...!!!!
Yang berbaju no 12 tu Daud...nampak tak ???

Berlatar belakangkan fajar....

Eh..nak jatuh la pulak...


Dikejauhan, sang mentari mula menampakkan diri...



Cuba untuk mencapai mentari...

Menanti dengan penuh kesabaran....


Sungai di belakang rumah Pak Ndak Chan...mengalir lesu...


























*** Ok tak kampung aku...hehehe..Terima kasih kat Daud dan Adik..!!!

4 ulasan:

Daddy Ziyyad berkata...

Ohhhh...entry yg lepas tu mati2 saya ingat awak yang shoot gambarnya..~hehehe

kreatif juga mereka...

fazlinda berkata...

oh kampungku...... tak de ms nk tangkp gmbr mcm ni kalo blk kg sbb asyik dok kt dapur je. emm..... alahai

Amir faiez berkata...

alahai abg lee...tang 'adik asik dgn laptop dia' tu trase la plak..huhu...

imah berkata...

haah..btul2..kl kt kg mesti duk kt dapur je..xsempat nk menghayati keindahan kg..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails