Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 2 April 2011

Jogging

Ada satu pagi tu, Daud dan Adik rasa kadar lemak tepu di dalam badan diorang telah meningkat dengan mendadak, setelah kegiatan mereka semenjak balik ke kampung hanya makan dan tidur sahaja. Menyedari yang pertambahan lemak di sekitar perut yang agak menjengkelkan bila dilihat, mereka berdua merancang untuk buat sesuatu..!!

Salah satu aktiviti yang terlintas di fikiran mereka ialah, berjoging..!! Agak bagus nampaknya..Teruskan usaha yang murni itu..!!!


Diorang memilih untuk berjoging di tepi sungai...






Ni pulak di depan rumah Pak Ndak Can....Letih la tu....


Dah sampai ke penghujung ni nampak lebih bersemangat...


Dengan membuat pecutan terakhir...



Untuk sampai ke garisan penamat...er..samapi rumah...hehehe



Siapa yang sampai dulu...




Bila sampai depan rumah...ewah sempat lagi berposing....berlatarbelakangkan rumah ( sebelum renovate )




***Tapi nampaknya agak hampeh, bila sessi berjoging untuk membuang lemak menjadi sessi bergambar...Takpalah...sekurang-kurangnya ada jugak inisiatif ke arah itu...hehehehe...

10 ulasan:

MOH KEMBARA berkata...

Salam Yob, he he kalau nengok gambor, banyak yg berjalan...sekali-sekala pecut! Tp kalau selalu buat, sekurang-kurangnya 30 minit, mau kurang kot lemak tu. Ya, kita kat Msia asyik makan, makan, makan...bergerak guna keta...hmmm!

Daddy Ziyyad berkata...

hahaha..tukang ambik gambo ni jogging tak?

Yan berkata...

Kunon2 org yg amik gambo tu pemenang lah ye..

akak jogging gak. Jogging mulut depan TV..hee

Ct Aja berkata...

sempat lagi amek gambar.... yg amek gmbr2 join ke idak...heheheee

fazlinda berkata...

bukan tak mau jogging, tapi pakai barang kemas byk sgt. bahaya tau...... (alasan..alasan....). he he he

CT berkata...

jogging atau nguloooo...:)

bunga berkata...

haaa..sempat tau berlari.

imah berkata...

hahaha..best tul alasan klnda..imah pun bkn xnk joging tp kt mne la nk joging kt kg ni..hehehe..best x alasan ni..
mslhnye dgn gmbr ni yg joging & amek gmbr adalah org yg sme..hehehe

azmnor berkata...

Salam Fadzli...

semuga istiqomah.......

bergambar tu sampingan ok gak laa...

layannnnnnnnnnnnnnn jer..

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Sesekali keluar kan peluh jogging keliling kampung best kan.....sekarang kalau ko suruh aku pecut mmg tak leh lah... macam nak pecah dada di buatnya

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails