Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 20 Ogos 2011

Kami dan Vespa

Ke rumah abang Nan ( sepupu ) di Kemunting Taiping. Diorang nampak Vespa kepunyaan abang nan. Semuanya teruja dan sorang-sorang bergambar dengan Vespa tu. Di sini aku nak kongsikan gambar diorang bersama vespa Abang Nan. Tapi gambar telah diedit oleh Ijal ( Faizal Amir )...

Along..

Ijal dan Iman...Ronda kampung...


Safwan pun tak lepas peluang...

Adik bawak punya la laju...



***Sehari suntuk bersama Vespa Abang Nan...Nanti raya kami datang lagii!!!

21 ulasan:

cik pha berkata...

aku suka vespa ni antik aa sekali pandang..nk ronda leh guna ni sebb kelajuan biasa2 jer..tp kalu guna ni time emejensi..alamaknya hmmm hahhaa

faizal berkata...

THANXS ABG LI, DH KLUARKAN GAMBAR NI.

khairul berkata...

dh berapa puloh tahun usia vespa tu ?

Lya Colours berkata...

klasik tuu

Adylia Qarissa berkata...

teringat zaman sekolah dulu...ramai yang giler vespa...siap ada kelab vespa kat sekolah :D

Ct Aja berkata...

Kecik2 duu abg ipar selalu bwk naik vespa, best...hi3, rndu nak naik lagi..

fazlinda berkata...

Very nostalgia.... Pernah naik vespa ni without helmet di tengah2 bandaraya kl suatu masa dulu.....kalaulah boleh di reverse balik....

Amir faiez berkata...

huhu..k.inda tgh teringat kisah2 lma...

Szafwan berkata...

best2...

Bob Merley berkata...

nice la vespa! dah lama nk cari sebijik

ummiarissa berkata...

jangan kata naik vespa,naik motor lain pun dah gerun...

abah khalisha berkata...

Mahal motor ni..susah mau jupa ni.hehehe
Restoran Nelayan Titiwangsa tetap tak berubah

lilypelangi berkata...

dah lama tak naek vespa . uhuu

MOH KEMBARA berkata...

Assalamualaikum Yob Fadzli,

Ada insurance tak vespa ni? Kot syok bergaya lingkup, mana nak cari ganti?

Papa Mifz berkata...

klasik gila vespa nih....dpt satu best gak kan...

bunga berkata...

suka vespa..sebab unik..heee

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

vespa ni memang klasik kan...

Prince Halilintar berkata...

mmg klasik tu..bergaya sungguh ronda2 dgn vespa tu..

Cikli berkata...

terkenang lagak a. mamud dungun terengganu

JunAina berkata...

terkenang semasa dulu...masa kecik selalu panggil motor siput babi...

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

CG 3742.......macam penah nampak :)

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails