Member Kamcing Anak Haji Amir

Isnin, 15 Ogos 2011

Gunting rambut lagi

Semalam bawak bebudak pergi gunting rambut. Rambut dah panjang sangat dah sampai masuk mata. Kalau dulu masa aku sekolah kalau rambut panjang, abah dah bising. Kata dia rambut panjang macam tarzan. Tapi masa tu mak yang potongkan.

Diorang ni pergi kedai India je potong...Uqaiel walaupun dah beberapa kali pergi potong rambut, masih belum dapat menyesuaikan diri, bila diselimuti dengan kain putih, rimas gamaknya...


Uqaiel, tolak kain putih yang digunakan untuk menyelimuti badan dia..

Kena pegang kepala dia bila nak digunting rambut, kalu tak dia tak diam..


Ni nak gunting kat belakang pulak..

Ok dah siap, tapi kena buang dulu rambut atas baju..



Jom balik...Happy je dia bila dah selesai..

Nabil pun potong rambut jugak...
Naufal pun...








***Settle satu kerja...raya nanti dah tak payah potong rambut dah, kalu tak jenuh beratur, ramai orang...

26 ulasan:

Lya Colours berkata...

wow rambut raya. hihi

Adylia Qarissa berkata...

raya lambat lagi...hihiiiiii

cik pha berkata...

comel laa naufal tu..

aku rasa belom smepat beraya dah panjang balik hahaha

Nazz@Purple berkata...

potong rambut sempena raye le ni..bertambah2 comel..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

comelnya uqaiel .....:) :)

Hanis Azla berkata...

dah setel bab rambut kan.. rileks aje dia org potong rambut.. anak akak yg kecik pengeli.. susah betul klu nak bawak potong rambut.. dgn ane2 yg potong rambut pun tergelak sama tgk gelagat dia.. he..he..

♥ manje ♥ berkata...

huhu sampai dua tangan pegang kepala uqaiel... comei tol dia...

lagi 2 mggu mau panjang balik rambut tu kn? ~

Daddy Ziyyad berkata...

Raya lagi 15 hari...berdoa lah rambut depa tak panjang balik ! :P

mamaNoriz berkata...

baik je hero kecik tu...duk diam eh...

sya pun nak bwk potong rambut gak..

bio awal takut tak sempat kan...

salam kenal n folooo ;)

Edy Fee berkata...

comel giler uqaeil tu..hehehe
hurmm budak kecik mmg susah nak gunting rambut diorang

MAPPIAU berkata...

alahaiiii cantiknyer mate si uqaeil hiks

susah2 pun nasib baik die nak jugak kan potong hihihi

Prince Halilintar berkata...

baiknya budak2 tu gunting rambut ..sesetgh budak tu menangis2 klu nk gunting rambut die..

L berkata...

bila bdk2 gunting rmbt.. huhu
kalu sy time kecik2 dulu ayah kasi botak terus, takde soal2 dah.. huhu

syasya berkata...

hehe susahnye budak2 nk potong rambot!

Ct Aja berkata...

wah rambut raya semua...

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ berkata...

hensem2 nya ank sapa la tu....

eemmm...ank menakan kakD kalau gunting rambut mcm tu juga peel dia...tak suka diselimut dgn kain...pelik betoi la....

aleen aiden berkata...

dah hemsem dah memasing..bley beraya dengan lebih bergaya nampaknye.heh~

gnesop.com berkata...

betul tu, dekat raya mesti beratur panjang nanti.. sop pun dah bawa sorang baru.. ada sorang lagi hari ini

abah khalisha berkata...

Budak-budak biasanya kalau nak gunting memang tk reti duk diam..huhuhu..eh cm abah pernah ada pengalaman jd tukang gunting je..heheh

khairul berkata...

npk takot2 tu

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

sape ni..anak-anak ker? anak sy yg pompuan tu pon susah nk digunting rambutnya..

eKa berkata...

alolo comelnya si uqaiel...cute sgt2...btw salam kenal...

H.J berkata...

awal persiapan nak raya..haha

Umie Artoqiemie berkata...

part pegang rambut tu x boleh blah.. lucu je nengoknye..

Cikli berkata...

bojer raya

bunga berkata...

wahhhh...rambut raya dah ciap..hehee..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails