Member Kamcing Anak Haji Amir

Isnin, 10 Januari 2011

Naufal Dan Basikal..

Rasa lama pulak tak update... Ni nak cerita sikit tentang Naufal yang dah pandai berbasikal. Seingat aku la , dulu aku boleh berbasikal pun kalau tak silap dalam darjah 3 atau 4. Ni baru 6 tahun dah berbasikal...Tahniah, tahniah...

Manakala Nabil yang agak takut nak naik basikal. Dia nak beli basikal bebudak beroda 3...Tu yang dia hanya berlari ikut Naufal berbasikal...

13 ulasan:

Siti Hajar Masri berkata...

macam2 kerenahkan budak2 skrg ni..sy dulu pun tahu bawak basikal darjah 2..bdk skrg advance..

9W2URY berkata...

Memang best lihat budak2 yg dlm proses belajar ni... kelakar pun ada..

Fadzli Amir berkata...

Siti Hajar masri- tu la pasal...sekarang advance, jgn jadik mat rempit dah la..hehehhe

9W2URY- Kelakar memang kelakar...kalau tak jatuh tu bukan nama naik basikal la

My Life My World berkata...

Salam Dik ... kebetulan akak pun nak cerita pasal basikal ni. But akak yang naik. Ni pun tengah lenguh pinggang ke bawah. Maklum ler dah berkurun tak naik basikal. Lagi satu ... lupa diri dah tua. Huwa!!!

misSbLurRy berkata...

den pon x ngat bile den pandai bawak beskal..
eheheheh

Fadzli Amir berkata...

My Life My World-Hehehehe..apasal tetiba plak nak naik basikal..???

misSblurRy- entah buleh bawak lagi ke tu...hehehehe

My Life My World berkata...

Sebab nak kasik kecik sikit saiz badan yang beso ni. Sakit satu badan dah ler seat dia kecik tak dapat nak tampung akak yang beso nih ... hahahaha

Fadzli Amir berkata...

My Life My World - Ooooo..itu pasal ka.....kalu nak seat beso, naik kude la kak...hehehhe

fazlinda berkata...

pandainye naufal naik basikal.... dulu mak ndak ingat lagi, naik basikal pegi kedai gemok beli ikan. ada sekali tu bila lori lalu terus jatuh basikal sebab x blh control basikal tu. bukan ape masa tu bdn slim lagi. kalo sekarang ni lalu tepi lori, lori tu yg ketepi sebab ada kenderaan yg lbh berat nk lalu... hu hu hu

Fadzli Amir berkata...

Kak Linda - ye la, lori bagi laluan, tapi boleh ke basikal menampong keberatan badan tu...heheheheh

Fadzli Amir berkata...

Kak Linda- skarang ni tak yah naik beskal, naik Odissy pegi kedai Brahim...hehehhe

Amir faiez berkata...

nek mto bru ar g kdai brahim..hehehe..

Fadzli Amir berkata...

Adik- Moto baru????

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails