Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 1 Januari 2011

Azam Tahun Baru 2011

Seperti biasa bila tahun baru je, semua mesti ada azam kan. Aku macam biasa-biasa saja, nak memperbaiki diri dan kehidupan menjadi lebih baik dari tahun-tahun sebelumnya, disamping melangsaikan segala hutang-piutang yang membelenggu( setiap orang mungkin mengalami masalah yang sama )...

Untuk blog kesayangan aku ni pulak, aku nak siapkan semua perancangan nak publishkan semua kartun-kartun yang belum sempat disiapkan. Yang terutamanya tunggulah kemunculan 'Siri Cerita Motang Getah' ( SCMG ) pada tahun ini...

Selamat tahun baru...!!!!

9 ulasan:

Yan berkata...

Salam Fadzli,

besar ye keluarga. AKak suka rumah kg tu..

wah!! artis rupanya...

azam akak, nak travel bebeno..hee

Fadzli Amir berkata...

Salam Kak yan

tu pun ada yang tak balik, kalau tak tak muat kamera dibuatnye...

artis??? rasa macam pelakon la pulak...heheheh

bagus tu, jauh perjalanan, luas pemandangan

MAPPIAU berkata...

selamat tahun baru jugak yea, mudahan tahun ni membawa seribu makne dan keberkatan yea :D

wah pandai lukis kartun yea tak sabar neh nak tengok huhuhu

Fadzli Amir berkata...

Mappiau- Ada la sikit..setakat orang lidi...hehehhe

p.i.n.n.y berkata...

selamat tahun baru!!!

semoga tahun ni kita se'famili' lebih best dari tahun lepas..

Fadzli Amir berkata...

Pinny - InsyaAllah...lebih best lagi!!!

Amir faiez berkata...

mancing jgn xmancing!!!!

imah berkata...

slmt taun baru..

Fadzli Amir berkata...

Adik - Manceng memang tak boleh lepas punya...!!!!

Imah - terima kasih....!!!

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails