Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 14 Mei 2011

Tarik tali

Ini adalah salah satu acara yang aku masuk. Mamang masa ni bebudak dah nak balik bilik, tak larat dan dah lewat petang. Tapi kerana aku memang minat tarik tali ni aku memvolunteerkan diri untuk turut serta. Group yang aku nak masuk memang keding-keding semua...Memang dulu aku selalu tarik tali ni, dan aku tahu kekuatan aku sepatutnya duduk depan bukan jadik anchor kat belakang. Tapi memandangkan semuanya kecik-kecik, aku pun jadilah anchor.( sebab dulu pernah masuk akademi tarik tali )-Dengan harapan yang menggunung,boleh menang!!!

Bersedia untuk tarik tali...

Tu dia..dah nak mula...

Siap ngan pakai seluar celoreng...

Tarik dengan penuh semanagt dan menggunakan segala kudrat yang tuhan berikan..Yagghhh!!!


Walaupun berusaha keras, empat kali pusingan, empat-empat kalah.....Hahahaha...Lawak sungguh.... Tengahari tadi hampa makan nasik ka tak...hahahaha...Tak pernah aku kalah sebegini teruk ( ewahhhh, baik punya ayat )


***Sakitnya badan ku ini akibat tarik tali masih terasa hingga kini....hehehhe..tapi puasss..

14 ulasan:

Cikli berkata...

bro, ini tak adil....cekeding semua.

adwafarahin berkata...

haha kalah truk nie:P

Mie berkata...

Tarik tali biasanya adalah acara puncak utk family day.. tapi berhati-hati jika ada masalah jantung, boleh jem dibuatnya.. edisi nasihat slps 24 jam blog takleh update..

azmnor berkata...

Salam Fadzli....,

tengok ancor eh dah power dah ...,siap loreng lagi tu....john rambo tu......hehehehe

Ct Aja berkata...

seronoknye, team merah...hi3

Prince Halilintar berkata...

best men tarik tali....sampai bebirat2 tgn nk menang punye pasal kan..haha

toyolkiut berkata...

oh..
last skali TK join sukan ni masa skola dulu..
lama dh..
klau la ni, ilang power dh, terseret terus ke depan kot klau main..
hehe..

ShafiqIzwan berkata...

patotnye sebelum tarik tali tu makan ayam banyak2 dulu. haha.

khairul berkata...

nampak mcm x belen ni :)

Papa Mifz berkata...

wah tarik tali pun ada akademi yer..hehe

SitiSafiyyah berkata...

haha sian.. punyelah semua tunjuk muka semangat..skali kalah.. huhu. tabahkan hatimu. :p

imah berkata...

hahaha...xpe2,bru 4 kali kalah...cbe lg next time..

MAPPIAU berkata...

juz jadi pompom gurlzzz jer tiap kali kalau ade pertandingan tarik tali nih hihihihi

saya YANA berkata...

haha... macam mana boleh kalah ni..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails