Member Kamcing Anak Haji Amir

Jumaat, 20 Mei 2011

Konvo ( IMAH )

Rabu lepas Imah ( Fatimah Amir ) konvo di UiTM Shah Alam. Di sini disertakan beberapa gambar. Imah bertemankan Abah yang datang dari kampung, Ijal dan Adik.



Imah tersengeh sampai ke telinga ( tu apa yang abah cakap la )


Abah dan Imah
Abah, Imah dan adik
Abah, Imah dan Ijal...


Masa nak ambil scroll



Dalam skrin..

Di luar dewan dengan lautan orang ramai..





Jubah dah hantar balik dah...hehehe



Tahniah buat Imah..!!! Hari ni Adik punya konvo pulak...Hei..berturut-turut anak Haji Amir ni...




***Semalam adik yang memandu kereta abah eksiden, kereta je yang rosak, tapi dia ok...sekarang dia tengah dalam dewan konvo....Dalam ramai-ramai gambar kat belakang tu tak nampak pun PRINCE ( member blogger )

24 ulasan:

Mie berkata...

Tahniah.. tahniah untuk anak-anak Hj Amir..

fazlinda berkata...

hj amir and fazlinda are now attending istiadat konvokesyen uitm ke 74. abah dok tidoq kt sblh nisbb mlm tadi dia x blh tidoq risaukn ijal ngan adik.

khairul berkata...

tahniah...anak kebanggaan ayah

shida mj berkata...

tahniah ye kepada anak2 hj amir..saya dan prince ada bertugas di sini..tak nampak pun..hari ini ada lagi ke?

apple hijau berkata...

tahniah untuk ayah dan juga anak2nya yg berjaya ni..:)

kiranya 1st batch yg konvo kt DATC la ni ye..he he.

p/s: Prince Halilintar tu pemalu tp kalau dia tau kompem dia menunjukkan wajahnya...

toyolkiut berkata...

anak2 hj amir semua nya hebat2..
tahniah!

~one~malinee~ berkata...

TAHNIAH utk imah ngan faiez. Buat abah ~sabar lah byk byk dugaan yg terjadi. Hanya Allah yg tahu hikmah disebaliknya

Bunga Majapahit berkata...

Hello, nice blog, I've been follow this blog, and now I'm waiting your re-follow my blog at http://bunga911.blogspot.com. Thanks.

azmnor berkata...

salam fadzli..,

TAHNIAH buat Hj Amir sekeluarga...semuga terus berjaya hingga ke anak cucu...

Daddy Ziyyad berkata...

tahniah imah....tahniah anak anak Hj Amir...

ainnoraini berkata...

tahniah buat imah...

imah berkata...

terima kasih yg x terhingga kpd suma yg wish kt imah..

terima kasih gak kt abah,abg ijal ngn adik sbb dtg imah pny konvo..
btul,mgkin ada hikmahnya ats apa yg terjadi..sma2lh kta berdoa..

prince ngn shida mj ade kt dewan ni gak ke??

nUr berkata...

best dpt ijazah..kte bru je hbis stpm..apapun tahniah wt semua ank hj amir..

Prince Halilintar berkata...

wah, cerdik2 anak hj Amir ni..congratz prince ucapkan..

prince ade je bertugas disana..mgkn kite bertembung tapi xkenal kot..klu bgtaw prince awal2 blh prince jadi photograher utk ank2 Hj Amir ni..hehe

Pn. Liza Mahmood berkata...

TAHNIAH!

PurpleOked berkata...

tahniah buat anak2 hj amir. berjaya yer semua.. alhamdulillah

Ain Zulaikha berkata...

tahniah da berkonvo..

fuhh alhamdulillah tak de apa2..

bunga berkata...

taniah..

Papa Mifz berkata...

berjaya2 anak2 Haji Amir eh...bagus2...tahniah...

Tauke Budu berkata...

tahniah la utk semua anak2 haji amir...

Ct Aja berkata...

wah Uitm di hatiku...hi3...thniah utk beliau...

aleen aiden berkata...

owh,prince pon grad jugak ke aritu?
tahniah to both of them..hee

TheChekJah berkata...

wahhhhhhhhhh.....

imah berkata...

tengs semua dr imah yg mewakili anak2 haji amir..:)

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails