Member Kamcing Anak Haji Amir

Khamis, 19 Mei 2011

Taman Belia Perbandaran

Cuti hari wesak, memang dah janji dengan bebudak untuk bawak diorang pergi mandi di Taman Rimba Titi Kerawang, di Teluk Bahang. Tapi bila sampai di sana, pintu untuk masuk ditutup oleh kerana dikhuatiri air terjun dijangkiti virus kencing tikus( apa yang tertulis di pintu masuk ). Dengan penuh kehampaan, kami semua berpatah balik dan terus ke Taman Belia Perbandaran.

Oleh kerana banyak kenderaan, perjalanan jadi perlahan dan sampai di sana lebih kurang pukul 12 lebih. Selepas makan, diorang pun terus mandi la.....


Naufal yang tak sabar-sabar..


Nabil pun tak kurangnya..


Aik...bapaknye pun...


Uqaiel, yang memang seronok...selalunya dia tak berapa berani, tapi kali ni memang dia suka...


Tengah mandi hujan la pulak, relaks jap...


Berteduh dulu, bila hujan berhenti mandi lagi...hehehe


Air terjun yang keluar dari bukit, mencurah-curah selepas hujan...

***Memang best, tapi letih ngangkut barang...hehehehe....

15 ulasan:

saya YANA berkata...

besnye... Yana pergi je pantai... tengok2 pastu main air.. hahaha...

~one~malinee~ berkata...

nasib baik kolam nie hakmilik Majlis yg punya, kalu tak, tak de kolam dah nak mandi manda

MAPPIAU berkata...

waaaa seronok sungguh masing2 dapat mandi mande best best!! hehehe

Ila berkata...

bestnyer gi mandi air terjun

Mie berkata...

Tak kiralah kat mana, janji dapat berendam..hehe. Tapi kalau hujan bahaya sikit takut datang kepala air...

Prince Halilintar berkata...

anak2 kalau dpt main air mmg best xterhingga la kan..

apple hijau berkata...

kalau dh gitu gayanya bukan takat budak2...mak & pak budak2 pun teruja..:D

Papa Mifz berkata...

seronok nye tgk bdk2 tu mandi manda yer...

hawiz berkata...

waa.................ko slalu jln2 kan..syok giler...bapaknyer lg over dr anaknyer..miahahahaa

Daddy Ziyyad berkata...

which part of Penang ni bro?

imah berkata...

wahh..btul2 manfaatkn cuti..seronok tgk bdk2 2 mandi..

Cikli berkata...

time hujan hati-hati kepala air

armouris berkata...

info tentang kencing tikus di SIHAT SELALU - Kencing Tikus (Leptospirosis)

azmnor berkata...

salam fadzli...

budak-budak jumpa air camtu laa...samapi tak ingat nak berenti.... bapak budak kena control macho...hehehehehe

CikAizA berkata...

waaaa... jelesnya... ayah aiza asyik bz jer... bila nak jenjalan macam tu...

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails