Member Kamcing Anak Haji Amir

Khamis, 12 Mei 2011

Make-Up La Pulak

Seingat aku la, kena make-up ni masa nak kawen dulu je. Hari ni aku di kenakan sekali lagi bermake-up. Bukan oleh make-up artist, atau jurusolek profesional yang lemah lembut gemalai, tapi oleh anak lelaki aku...Mak bebudak diminta duduk jauh, supaya tak boleh memberikan arahan kepada anak-anak...Masa yang diberikan hanyalah lima minit untuk menyiapkan solekan...

Masa sebelum mula, konon-kononnya berbincang la anak-beranak...
Ini gambar sebelum di solek oleh jurusolek kecil...

Bila wisel dibunyikan, berebut naufal dan Nabil....
Orang lain seorang anak je yang solekkan, aku siap dua orang anak berebut....
Nasib baik Uqaiel tak masuk sekali...Dia tengok je, heran la tu...

Nabil la yang taruk tande ni rupanya....

Naufal letak lipstik...

Ni gambar sesudah siap di solek...Amacam cantik tak..hehehehe ( macam awww )
Ni bukan berpura-pura cover line ok...ni betul-betul adik aku Ijal telefon, dia nak mai jumpak...

***Patutla diorang gelak tengok muka aku.....Rupanya.....Macamana terniat diorang nak letak warna putih kat dahi tu......Ni pasal Ummi suka tengok cerita tamil la ni...hehehehe....

19 ulasan:

azmnor berkata...

Salam Fadzli...

hehehehehe...macam hero filem tamil....hehehehhe

Fadzli Amir berkata...

azmnor -Salam azmnor,
hahahha...memang sbijik...!!!

Ct Aja berkata...

aktiviti ape ni... cm seronok jek..hi3

ShafiqIzwan berkata...

kiut gila. HAHHAHAHAHHA!

~one~malinee~ berkata...

ummi mmg suka tengok cite tamil, tp xde kena mengena, tetiba jer anak kaler putih kat dahi tuh, mgkn nampak lapanggggg jerrrrr, boh jer lahhhh, baru ada kalerrrr kihkiihkihkih

Mie berkata...

Kah kah kah... tak bleh tahan nengok gambo yg kat bwh sekali tu..

toyolkiut berkata...

tgelak besar TK..
lawak la anak2 tu..
idea mari..

saya YANA berkata...

hahaha... lawak la..
blusher sebelah je ke?? hehehe

Safa MN berkata...

heheh..bukan ko ke kipas susah mati (die hard fan)lelagu Hindi ms kt studio dulu..adeh wat2 lupe plk!

Daddy Ziyyad berkata...

menang ke kalah contest make up ni? haha

daddyzkool berkata...

mmg tak boleh blah...kah3...

apple hijau berkata...

kreatif sungguh naufal & nabil tu ye ayah terus jadi hero tamil...hahaha

Papa Mifz berkata...

muahaha..lawak la...ni mesti anak2 join mak nye tgk citer Rajnikhan...:)

Encik MamaT berkata...

haha.. bergaya skali... pandai depa dok mekup.. hahaha

imah berkata...

hahaha..bestnye game ni..mesti hapening time ni..pndai naufal ngn nabil..ada la skit2 cm shah rukh khan..kehkekeh

missSenget berkata...

keh3..

suka laa anak-anak kan..



tp tu x teruk lagi..

mesti diorg takut kene mrh tu..

gedek! berkata...

Woi!

Keluarga besar ni....

Bagos-bagos....

Yan berkata...

heee.heee.hheee....

MAPPIAU berkata...

awwwww ni nyah versi vollywood neh!! akekekeke :P

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails