Member Kamcing Anak Haji Amir

Isnin, 28 Februari 2011

Kapal Terbang

Memang kami sekeluarga minat dengan kapal terbang. Hari minggu lepas lagi sekali lepak di pantai Quensbay Mall, selepas asar. Sambil menikmati pemandangan laut, makan kuaci, tengok orang main layang-layang, kami jugak tengok kapal terbang yang nak mendarat lalu atas kepala..hehehe
Dikejauhan, kapal terbang datang ( yang kecik-kecik tu layang-layang )




*** Cukup 3 kapal terbang, kami beransur pulang...

14 ulasan:

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

dlm ati mesti kata...kan bgs kalu aku yg pandu kapal terbang tu.. ;-)

Fadzli Amir berkata...

http://aniesandyou.blogspot.com- apa plak pandu kapal terbang, siap kata kalu syarikat kapal terbang tu aku punye...hehehe..baru best...

p.i.n.n.y berkata...

jom naik kapal terbang kita p kampung kut..hehe

Fadzli Amir berkata...

p.i.n.n.y-leh landing ker kat kg kut tu, pinny??hehehe

NISA KHAIRI berkata...

dulu masa tinggal di Sabah depan rumah airport, hari2 nampak kapal terbang lalu..bising pulak tu..skrg depan umah lombong, bila nampak kapal terbang lalu, dgn bunyi kuat jd jakun plak..ikut menganga bersama Haiqal..hehehe

Fadzli Amir berkata...

NISA KHAIRI-kami yg tak duduk depan airport ni pun agak jakun...hehhee

MOH KEMBARA berkata...

Salam Fadzli, laa tengok kapalterobang? Bawak bebudak kan...mende2 camni diorang suka. Tempat akak kat Istanbul 15 minit dr airport Ataturk. Kalau suka tengok airplane, tiap 3 minit Turkish Airlines lalu. Haa nak tengok sungai kat Kg Deredebi, moh kite!

azmnor berkata...

Salam Tuan,

Saya yg dah dekat separuh abad umur ni pun suka tengok kapal terbang.... hehehehe..

Fadzli Amir berkata...

MOH KEMBARA- Salam kak, tiap 3 minit...mesti bising bangat kan...hehehhe...

Fadzli Amir berkata...

azmnor - semua org pun suka...cuma org yg rumah tepi airport je tak suka..hehehehe

Amir faiez berkata...

dulu2 klu nmpak kpl terbang mesti nk babai nye...expect diorg kt atas nu nmpak le knonnye..hahah..

p.i.n.n.y berkata...

amir faiez:aah la dik..btol2..kecik2 dulu mcm jakun je kalau nampak kapal terbang lalu..pas2 babai2..haha

Fadzli Amir berkata...

Amir faiez & p.i.n.n.y- memang pun, anak2 a.li pun sama gak apa...hehehhe...dulu bukan senang nak tengok kapal terbang...

*apple* berkata...

khusyuknya smua tgk kapal terbang! =) bgus3..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails