Member Kamcing Anak Haji Amir

Ahad, 27 Februari 2011

Model ...

Walaupun tak siap sepenuhnya ( masih 50% decalnya belum dipasang ) tapi tak sabar-sabar nak buat photoshoot... Nah..tengok la photoshoot yang tak seberapa, model F/A-18 Hornet milik TUDM,...link tentang entry berkaitan sebelum ni...

Walaupun tak siap, dah parking dalam hangar...
Naufal bersama FA-18 Hornet..
***Walaupun tak siap, tapi dah boleh nampak...enjoy...!!

8 ulasan:

niesz berkata...

jom naik rmai2..ehe..

http://aniesandyou.blogspot.com berkata...

kalu dpt yg real nyer...perrrgghhh

NISA KHAIRI berkata...

Nampak mcm betul2la..bukan mainan punya..belum siap dh mcm real..dh siap apatah lg..nk tumpang naik boley?hehehe

Fadzli Amir berkata...

niesz- Nak naik??...mau roboh...hehehehe

Fadzli Amir berkata...

http://aniesandyou.blogspot.com- memang ada gak angan2..kalu semua jet tu bertukar jadik real...start enjin ( ada ka start enjin??) terus pi serang Israel...

Fadzli Amir berkata...

NISA KHAIRI- workmanship tak berapa cantik sebenarnya, kalu ditengok dengan teliti...hehehehe

Eda berkata...

wow...hebatnye...buat sendiri ke?

Fadzli Amir berkata...

Eda - Tak le hebat pun...aah buat sendiri disamping di kaacau oleh 3 org hero...hehhehe

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails