Member Kamcing Anak Haji Amir

Khamis, 10 Februari 2011

Aku Kembali...!!!!

Assalamualaikum...........

Akhirnya, selesailah sudah percutian yang agak panjang. Terima kasih kepada semua yang sudi berkunjung ke blog Anak Haji Amir ni semasa ketiadaan tuan tanah kedaung ini... Semua kunjungan akan aku balas dalam waktu terdekat ni, sabar yek..

Apapun banyak sangat benda yang nak di sharekan dengan semua...

Tunggulah cerita-cerita tentang aktiviti percutian Anak Haji Amir ini..!!!

15 ulasan:

khaifaiz berkata...

welcome back

♥ manje ♥ berkata...

Asslamualaikum

uish lamanya bercuti...
seronok kan dapat bercuti ngan famili :) ~

Fadzli Amir berkata...

khaifaiz - Terima kasih...

manje - Alaikumsalam...best sangat tapi rase sekejap je dah abiss...

Amir faiez berkata...

kta pkir xtiviti bulan 6 plak...kasik telematch plak..

Yan berkata...

coti sakan ye mike.. akak pun nak coti ni.. Bye..see u in Phuket.

Fadzli Amir berkata...

Adik- bulan 6 cuti apa yek...panjang ke??

Yan - Amboi Kak, sampai phuket tu...jgn lupa ole2...hehehe

MAPPIAU berkata...

selamat kembali dari bercuti

ole2 ade tak? (hahahaha tetibe tak malu :P)

Fadzli Amir berkata...

MAPPIAU - Ole-ole.....sekali tertinggal da....hehehe

NISA KHAIRI berkata...

tu diaaa...dia dah mai balik..hehehe

ShafiqIzwan berkata...

whoah saspen ni! haha,

Fadzli Amir berkata...

NISA KHAIRI - yeaaa...dah mai dah...

ShafiqIzwan - jangan saspen2...mekasihhh

Dr. Rodzila Rodi berkata...

ingat tak nak kembali lagik..cehhh...
bercuti = cuti dr blog
bekerja = mengulo dan menulis blog..kekekeke..
welcome back n happy belated birthday..

Ujang9897 berkata...

cuti sakan ek..pergi jln2 mane lagi

ce cite ce cite

Amir faiez berkata...

cuti skolah la...2 minggu kot cuti rasenye..

imah berkata...

yeahhh...tgu cuti bln 6 plak...imah aim nk menang grandprize tuk cabutan bertuah..hehehe

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails