Member Kamcing Anak Haji Amir

Selasa, 6 November 2012

Bertapa

Dah lama tak update...sebulan....dah berabuk dan bersawang...Pertapaan yang agak lama...Bertapa?...hahahaha....iye la tu...nun di ceruk hutan banat tebal, yang tak terjangkau oleh satelit canggih Amerika apatah lagi liputan internet Malaysia yang memang selembap cuaca di Amerika selepas dilanda taufan sandy dan selambat siput babi yang terang-terang bukan dari kategori najis mughollazah.



***Terima kasih kepada semua pengunjung dan kawan-kawan yang sudi datang....

8 ulasan:

Anum berkata...

sama2

Maria Menado~ berkata...

haha. ehem. ye saya setuju dengan anda. sila buang sawang ini.

Chik Att berkata...

Huhhh ayat......

Makan bertih dak .....bertapaa

nisa berkata...

Ok2..teruskan update tau.. dah lama saya tak singgah sini..

Amir faiez berkata...

Welkam2!

Mie berkata...

Dah katam dari bertapa lah ni... :D

khaifaiz berkata...

aku pun dah makin lemau rasenye

p.i.n.n.y berkata...

alhamdulillah dah jumpa jln pulang..hehe

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails