Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 17 November 2012

Laknatullah punya Israel..!!!!

Dah tiga hari aku demam, jadi tersadai kat rumah depan TV. Bila tengok berita kat TV, rasa begitu geram dengan keganasan yang Israel lakukan terhadap umat Islam Palestin...Rasa marah sesangat dengan apa yang diorang lakukan dan macam direstui pulak oleh polis dunia...

Yang aku tak tahan sekali ialah bila terpampang kenyataan Perdana Menteri aku, negara ISLAM tentang isu Palestin ni...Bila aku tengok terus aku bukak Blog dia yang sebelum ni tak pernah aku bukak...Bukan apa cuma nak pastikan betul ke apa yang dilaporkan TV...

Nak tau apa yang dia kata...Dalam ayat dia aku tak nampak pun ayat dia mengutuk kekejaman Israel....yang dia cakap "kedua-dua" pihak menghentikan keganasan....Apekejadahnya Palestin yang jadi pengganas pulak....Dah sah-sah Israel laknatullah tu yang serang Palestin terang-terang....dan Palestin hanya mempertahankan negara mereka...

Malu aku ngan Pednana Menteri aku ni....Nampak sangat yang dia ni takut sangat dengan Amerika dan Yahudi....Kalau Si Soi Lek ke tak pun Singapura punya PM yang keluarkan kenyataan tu aku boleh terima lagi la, sebab dia bukan Islam...Memang mamat ni tak sensitif betoi....

***Petikan yang aku copy dari blog dia,....

"Malaysia bimbang dengan perkembangan keganasan yang tercetus di Gaza.
Kami menggesa kedua-dua pihak yang terlibat supaya menghentikan segala aktiviti keganasan tersebut agar tidak ada lagi nyawa orang awam terkorban."



12 ulasan:

hawiz berkata...

sama2 lah berDOA..ya ALLAH..

Panglima Perang berkata...

lagi malu dengan pemimpin pembangkang yang hanya mendoakan kejatuhan musuhnya UMNO daripada mendoakan kejatuhan ISrael. Semoga Allah selamatkan Islam di Palestin dan MALAYSIA!

Anak Pak Muin berkata...

doa senjata orang mukmin

fadzli Amir berkata...

Panglima Perang-ini bukanlah blog politik....tapi aku hanya kecewa dengan pandangan PM tentang isu ini...ini adalah pandangan peribadi aku, bukan dari sudut politik..
terimakasih...
Allah hancurkan Israel....!!

khairul berkata...

aku meluat betoi dgn negara2 Arab ni...

محمد رازيق berkata...

ayuh titipkan doa buat saudara2 kita disana!

Chik Att berkata...

Nak buat pilihanraya pun dia tak berani ...inikan nak lawan israel yahudi ...

Huhhh ....tak dak teloooqqq (sori kasaq skit) . Meluat dahhhhh

etuza berkata...

Al fatiha buat yg terkorban tanpa dosa ( kanak2 bayi ) sungguh dahysat kekejaman Israel, Yakin Allah akan timpakan baka ke atas mereka. Allah tahu disebalik apa yg berlaku di Gaza..kita doakan..

Busyra Bt Takiyudin berkata...

doa senjata org mukmin... jdi perbanyakkan lah doa.. insyaAllah.. :)

MOH KEMBARA berkata...

Assalamualaikum Yob,
Kalau betul itu dia cakap mmg insensitive lah. Tp takde org condemn atau tegur ke? Kita doakan kehancuran atas Yahudi ni.
Btw, akak dah beli 3 utas rantai tengan utk org puan Li, cer check entry terbaru akak, usyar gelang tu, OK ke dak.

The ShomeL TwinZ berkata...

kite hanya mampu mendoakan mereka selamat...

Cikli berkata...

Dia kena jaga hati APCO bro

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails