Member Kamcing Anak Haji Amir

Rabu, 7 November 2012

Tahniah Lagi..!!!

Tadi masa balik kerja nak ambil bebudak, Naufal melaung dari atas rumah pengasuh katanya,

"Abah..! Naufal masuk kelas Nilam..!!...dengan penuh semangat...

Untuk pengetahuan, kelas Nilam adalah kelas yang terbaik ( kelas nombor 1 dari 5 kelas ). Sebelum  ni masa mula-mula masuk ke darjah satu ni Naufal berada di kelas Mutiara ( kelas nombor 2 ), tapi bila peperiksaan penggal yang pertama, keputusan agak teruk jadi diturunkan ke kelas Delima ( kelas nombor 3 )....

Alhamdulilah....segala usaha dan doa dia menunjukkan hasil jugak akhirnya... Ucapan tahniah je aku ucapkan... takdak hadiah-hadiah ok, sebab dah bagitahu kalau nak hadiah kena dapat nombor satu....



Tahniah sekali lagi Naufal!!!...Tahun depan kena konsisten kat kelas Nilam ni saja...

10 ulasan:

khaifaiz berkata...

Tahniah kat naufal

khairul berkata...

anak sy pon sama..sat naik..sat turun...byk sgt min ps2

Anak Pak Muin berkata...

tahniah naufal!! :)

p.i.n.n.y berkata...

Tahniah naufal!!!lepas ni bljr rajin2 lagi k...

blog-tips-kurus berkata...

blog 'family 1st' ni.. :)

boboi kan kuat main & main-main...

Lya Colours berkata...

tahniah. semoga lebih success

محمد رازيق berkata...

tahniah kat naufal bro. tahniah gak kat hang. hehe. moga naufal lebih success di masa hadapan.

nisa berkata...

Wah, tahniah2! Nak hadiah mintak kat ayah..hihihi..

Chik Att berkata...

Konsisten...dan sapu bersih thn depan....

Amir faiez berkata...

tahniah naufal...adiah xde ye...huhu..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails