Member Kamcing Anak Haji Amir

Rabu, 7 November 2012

Karnival Sekolah Anak-Anak

Sabtu lepas, sekolah Naufal dan Nabil ada buat Hari Karnival Kelab Guru dan PIBG pulak ada buat cabutan bertuah sempena program bacathon ( kutipan derma ) yang kami jalankan tempohari. Derma yang melebihi RM 50 layak untuk mendapat hadiah cabutan bertuah dan Naufal mendapat RM 128 daripada sepupu, bapak dan mak sedara dan Tok Wan...Thanks semua...

Sebagai AJK PIBG yang berwibawa ( cewahh...hehehhe ), aku awal-awal lagi kena panggil duduk di VIP punya tempat tanpa sempat bersarapan...Punya la lapaq....sebab nanti kena naik pentas bagi hadiah...

Banner kat luar sekolah...

Diantara hadiah-hadiah cabutan bertuah...yang beg biru tu hadiah utama berupa Samsung Galaxy Tab...yang menjadi rebutan...

Anak-anak yang tak larat nak tunggu nombor diorang dipanggil pi makan dulu...

Sedapnya..Uqaiel makan...



Nabil siap buleh main lagi ngan kepak ayam...

Dah kenyang main game la pulak...

Letihnya nak tunggu...

Tunggu punya tunggu sampai hadiah nak habis dah...aku dah berdebar-debar...akhirnya nombor Naufal dipanggil...siap Uqaiel naik pentas sekali tu....

Dapat basikal tu...hadiah ke tiga last...



***Terima kasih kepada semua anak, cucu dan menantu Haji Amir yang memberi derma !!!!...nak share basikal mai la rumah...hehehehe

12 ulasan:

Anum berkata...

hapy time

Lya Colours berkata...

wahh bleh ronda sekampung naik beskal baru

khaifaiz berkata...

uishhh best gila basikal... boleh ronda2

imah berkata...

Tahniah naufal..xpe2..taun dpn cuba lg untuk ipad 2...tunggu....

imah berkata...

Tahniah naufal..xpe2..taun dpn cuba lg untuk ipad 2...tunggu....

UNIT BESTARI & ICT berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
UNIT BESTARI & ICT berkata...

Berbaloi-baloi ...

Chik Att

Daddy Ziyyad berkata...

perrghhhhhh! lucky draw ada galaxy tab!

محمد رازيق berkata...

meriah tgk anak2 hang bro.

p.i.n.n.y berkata...

tahniah naufal!!x sia2 mak ude derma ari2..

Anak Pak Muin berkata...

lucky draw ade galaxy tab?basikal? zaman dulu2 dpt tapau je..oh, zaman dah berubah~

Amir faiez berkata...

walaupun pksu derma pling skit tp berbaloi...hahaha...tahniah2..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails