Member Kamcing Anak Haji Amir

Rabu, 3 Oktober 2012

Wordless Wednesday



***Sorry kengkawan...tak berkesempatan lagi nak membalas blogwalking korang...nanti  ....

16 ulasan:

Anum berkata...

x pe buat yang penting lu

missSenget berkata...

kalaoke..

kalau oke suara boleh lah kalaoke.. hahaha..

Maria Menado~ berkata...

ohsem. eja ikot sebutan. hikhik.

khairul berkata...

tgk gambaq kedua baru perasan....wallauwe hehe

Amir faiez berkata...

mmg ad lg org cmni...yg pntg duet..

Daddy Ziyyad berkata...

kah kah kah..tipikal cina

Daddy Ziyyad berkata...

kah kah kah..tipikal cina

p.i.n.n.y berkata...

Dia eja ikut sebutan..mst sklh x abeh ni...

KhaiRin : anies berkata...

hahaahahah gelak sy

nisa berkata...

Hahaha... Kalaoke..lawak la..kala tak oke x boleh kalaoke.. Haahaa

Aku Bapak berkata...

kah..kah..

Aku Bapak berkata...

kah..kah..

inche hlovate berkata...

kalaoke ye..

Cikli berkata...

Kalau OK, kalau tak OK, simpan saja lah.

Hans berkata...

hahaha
kalaoke yang tak tahan tu

Herdoni Wahyono berkata...

Habis bekerja keras seharian tentu kita butuh istirahat yang enjoy. Karaoke dengan lagu-lagu yang kita sukai menjadi 'obat penawar' kepenatan pikiran dan badan kita. Sejenak bersama mereka, segar bugar kita dibuatnya. Salam sukses buat Admin 'Anak Haji Amir'.

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails