Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 22 Oktober 2011

Konvo Faiez

Memandangkan sekarang ni musim konvo di UiTM , jadi aku nak post gambar adik-adik aku yang telah konvo ( walaupun dah lepas )....

Gambar ni diambil sebelum upacara Konvo yang mana diorang telah bersusah payah pergi ke Putrajaya untuk membuat sesi pengambaran.....

Faiez, sebelum memakai jubah


Adik, lagi lapan tahun, tangkap satu Odyssey ni kot...


Pija, Farha, Iman, Imah, Adik, Kak Linda, Adik-adik Farha dan Basyirah...

Macam biasa, mesti ada acara lompat-melompat....

Bersama Abah dalam Masjid Sultan Mizan ( Masjid Besi )

Bersama Daud....( kanan sekali )

Di gantikan dengan Ijal.....







Pija dan Kak Linda tak lepas peluang mencuba, Tuk Pija semoga akan sampai waktunya nanti...InsyaAllah...
 

Di hadapan bangunan Mahkamah Putra Jaya...


*** Tahniah la kat korang, harapkan abang korang ni memang tak konvo la.....
***Pada masa ni la abah terpaksa duduk lama di KL sebab kereta abah yg dipandu adik mengalami kemalangan...
***Fatimah( Imah ) sekarang sudah bekerja di salah sebuah Bank di Selangor, manakala Faiez( adik ) masih menyambung pelajaran ke peringkat yang lebih tinggi.....

11 ulasan:

MOH KEMBARA berkata...

Assalamualaikum Yob,

Seronok ramai datang sambut konvo. Err,...nak tanya, Abah dok dengan sapa, kat Bruas ke?

Dr. Ben berkata...

tahniah semoga jadi insan berhati mulia.

khairul berkata...

sampaikan salam tahniah saya pd mereka semua

Ct Aja berkata...

tahniah utk mereka...moga menjadi insan yang lebih berjaya kelak...amin..

Cikli berkata...

tahniah. moga besar bagai johan

.: iEyLa :. berkata...

congrats for them.. ;)

wan nurul hezrina berkata...

waah tahniah n semoga sucess selalu yer..mmg tak sah kalau konvo tak amek gambar baling topi n lompat2.huhu

Amir faiez berkata...

ad ugak ye post ni...tma kasih abg lee....yg odeysey tu InsyaAllah...

Afzainizam berkata...

Kena bagi suport Moral kat diorang tu....


TAHNIAH pada kalian....


but jangan berpuas hati dulu, sebab perjalan baru bermula dihadapan masih jauh lagi

Maaf lama tak ziarah kamu semua.. Minggu lepas out station lerr...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip cari kereta terpakai proton perodua

p.i.n.n.y berkata...

tahniah...belajar rerajin lagi...semoga cita2 nak buat paking betingkat kt umah kita tercapai..kak pini support 120%...

imah berkata...

hahahahaha...harap2 tercapai la..tp yg penting parking 2 xpyh byr...terima kasih byk2 kpd semua..

kpd MOH KEMBARA : aah,abah tinggal kt beruas..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails