Member Kamcing Anak Haji Amir

Rabu, 15 Ogos 2012

Kesudahan Kisah Semprit

Alkisahnya semprit yang aku cerita dulu (link), Kak Ros dah pun menyiapkan hanya satu balang kerana kesibukan dia yang terlampau menjahit manik. Dia mengirimkan kepada Daud untuk balik ke kampung kerana dia tak dapat balik bersama.

Hari tu aku berbuka makan biskut semprit, tak makan kurma macam selalu (begitu semprit-mania nya aku ). Lepas makan 8-9 ketul, baru aku suakan kepada yang lain...

Memang tak cukup la Kak Ros, dari kecik sampai besar memang suka la biskut semprit Kak Ros buat ni...!!!

Pada pukul 10 malam, tiga suku bekas telah habis dimakan...

Yang ni, tinggal dua ketul beserta serdak...masa bawak balik ke Penang...

Tu pun Nabil habiskan dengan serdak-serdak sekali...Ingatkan lepas ambil gambar nak simpan makan esok, mana tau habis...

***memang dah sebulat suara mintak tolong sesangat Kak Ros buat lagi biskut semprit..!!!

12 ulasan:

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

wah...memang semprit mania nih...satu malam habis satu balang ...:)

Anum berkata...

terbaik... kejap je hbs

Maria Menado~ berkata...

wah. lagi dasat dari saya. comfirm mania habis ni.. haha.

imah berkata...

Hahaha..menyayat ati sungguh la crita ni..naseb baik imah x pndai buat semprit..kl x ngn imh2 skali kne buat..

JunAina berkata...

Kena rasa jugaklah kesedapan semperit kak ros nih...

MizzTina berkata...

sedap sgt ye...

ummiarissa berkata...

senang je buat samperit...sempat lagi tu kan..
selamat hari raya ye...maaf salah silap saya

Amir faiez berkata...

udahle mnx nye...sian k.ros tu..nk jait mnik g...huhu..

wan nurul hezrina berkata...

lahhh tak sempat nak raya dah abes..hehehe

nurul nak ucap selamat hari raya n maaf sepanjang kenal ada tersalah bahasa kay..
arinie last day kerja esok alik kelantan,kpung hubby.makan jemlah jawabnya..
k ,salam lebaran dan maaf zahir batin drp nurul sekeluarga

khairul berkata...

serdak tu yg best kan haha

~didiey~ berkata...

wah!semprit mania btol nie...

Cikgu Ma berkata...

semprit mania?? hehehe..

saya paling x suka makan kue ni..

selamat hari raya =)

http://qurratulain-pagaremas.blogspot.com/2012/08/di-kesempatan-ini.html

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails