Member Kamcing Anak Haji Amir

Isnin, 10 September 2012

Ijal Angkat Nikah

Bukannya apa, trend adik-beradik aku sekarang ni post gambar-gambar lama kat FB, jadi aku pun rasa teringin nak kongsi Video ni. Video ni dah lama dah, masa tu tahun 2008 sehari selepas PRU12. Ijal  dan Farha diangkat nikah di Masjid Kampung Temoleh, Lenggong ( betulkan kalau tersilap ). Kami satu family sebagai rombongan mengantar pengantin.

Yang bestnya Tok Imam sendiri dah tersilap dulu yang membuatkan orang yang nak diangkat nikah kena ulang semula....hehehhe....





*** Ni bukan pasai..." Pah oo Pah, butang baju aku mana dah...?".....hehehehe

6 ulasan:

imah berkata...

Wahhh...nostalgia btul..tp sapa farhana daaa....

khairul berkata...

hehe..tok imam pon tersasol no

Pen Biru berkata...

hahah..tok imam silap xpa..dia dah tua,.kekekekek

fadzli Amir berkata...

Imah, tok imam tu masa datang naik kereta nak akad nikah tu dia bukak radio yg pasang lagu FARHANA, Jinbara...tu yg tersasul...

p.i.n.n.y berkata...

Kampung temelong daaa....hehehe

fadzli Amir berkata...

Pinny, temoleh tu nama ikan..hehehehe

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails