Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 8 September 2012

Cerita Hari Raya- Bergambar Raya di Hari Raya Ketiga

Ni entry last pasal raya ( walaupun masih ada lebih kurang sepuluh hari lagi dalam bulan Syawal ). Pada hari raya ke tiga kesemua anak-anak, menantu dan cucu Haji Amir berkumpul di kampung. Manakala pada raya yang ke tiga juga ada yang dah nak balik tuk beraya di rumah mertua, termasuklah aku dan Kak Long. 

Selepas je sarapan pagi, seperti biasa la semua macam malas je nak bangun kerana sesi bergossip sesama ahli keluarga. Aku dah bagitau, hari ni ada sesi bergambar tapi semua macam malas nak bangun je. Lepas aku dan anak-anak pakai baju raya, baru la semua bersiap-siap. ( manakala keluarga Kak Long bersiap-siap nak balik Kelantan ). Abah pun dipaksa untuk bergambar bersama, dan Keluarga Kak Ros ( yang belum sampai ) di panggil ( Abang Lang tak dapat datang sebab rumah Mak lang sedang pasang khemah untuk kenduri keesokan harinya )

 Haji Amir..bersama anak-anak lelaki...

Bersama anak-anak, menantu dan cucu perempuan...



Bersama semua ahli keluarga lelaki, anak, cucu da menantu...


Formal....

Free stail...

Akhirnya gambar semua ahli keluarga Haji Amir untuk Hari Raya aidilfitri 2012/1433...

Daud, ngelat pulak....gambar yang paling ceria...

***Ada nampak apa-apa yang pelik tak...Abang Lang kat tepi sekali tu tambah sebab dia takde. Manakala kepala Irfan pun kepala lain, kepala dia blur...hehehhehe...


***ada masalah teknikal sikit dengan gambar header...akan diperbetulkan dengan kepakaran yang ada...hehehehe

3 ulasan:

imah berkata...

Pd ari rya ke 3 ni pun imh dh nk blk kl..tp blk mlm..framekn la gmbr yg bwh tu..

khairul berkata...

sakan...sampai kelantan hg p no ...aku siap2 nk ke Baling pg ni ada autoshow

Chik Att berkata...

Selamat hari raya .....

Bila dah makan lepak , sembang memang dah malas nak bangun ......

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails