Member Kamcing Anak Haji Amir

Isnin, 10 September 2012

Aku nak mula, tapi bila?

Hari ni dah 23 Syawal, maknanya dah dekat satu bulan aku dah tinggalkan. Pagi tadi masa masuk satu kedai mamak nak sarapan, mata aku terpandang pelanggan-pelanggan kedai mamak tu. Lebih kurang 70 peratus aku tengok diorang berbadan besar. Takut aku, terus keluar dari kedai. Hilang langsung selera nak sarapan..Singgah kedai buah, beli buah....Hhahahaha..Serius bagai.....Hehehhe...Mana ada yang sihat kat kedai mamak ni...Roti canai, nasi kandar, mi goreng, segala kuah yang berminyak, teh tarik...

Aku sedar, memang ada rasa sedikit ketat seluar yang dipakai. Aku sedar muka aku dah kembali bulat. Aku sedar berat aku naik 2 kilo berbanding masa bulan puasa. Aku sedar yang rasa malas makin menebal. Aku tahu semenjak lepas raya ni banyak rumah terbuka dan kenduri sedap-sedap..Aku sedar semua tu...

Jom lah kita mula sekarang....hehehehehe..

Naufal, masa ni berumur lebih kurang tiga tahun...



***Jom kita mula..!

6 ulasan:

Azian Elias berkata...

akak pun rasa2nya naik badan lahh.. huu..huuu..

Murni Alfathunnisa berkata...

oo dah lama tak exercise la kesahnya ni..hehe....weekend pun okeh..pi la jogging ka...brisk-walking ka..hehe..kata orang, chek pun dah lama tinggai jogging...

psst...hijau blog ni..suka lah...header raya tahun ni le tu..serba hijau....

imah berkata...

Tersangatlah betulnye...asyik2 mkn je..dh tension ni..

imah berkata...

Tersangatlah betulnye...asyik2 mkn je..dh tension ni..

p.i.n.n.y berkata...

Puasa 6...pas2 sambung puasa ganti trus...pini dh buat..mmg kurus kering..huhu

fadzli Amir berkata...

Pinny, kamu memang kuruss...hehehhe

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails