Member Kamcing Anak Haji Amir

Khamis, 30 Jun 2011

Kereta Baru Pinny

Pinny yang baru beli kereta Suzuki Swift, tapi hanya sempat bawak sekejap je sebab dah kena balik ke Serawak balik. Sementara tu Daud sekarang yang menggunakan kereta baru tu, telah bawak balik ke kampung.


Kelihatan Abah, Daud dan Adik bergambar bersama kereta baru pinny berlatar belakangkan bulan penuh Rejab...
*** Cantik gak swift ni...bila la nak dapat menerai...hehehe

12 ulasan:

ShafiqIzwan berkata...

pergh, terbaik la gambar. :)

Chik Att berkata...

mcm cerita nooddy plak ....

apple hijau berkata...

jangan lepaskan peluang utk cuba menerai swift itew... :D

fazlinda berkata...

dh bwk kete ni. mmg best. mak jemah like.....

imah berkata...

nk terai mai la cni..skg imah yg bwk keta kpni ni p keja..mekasih kpd kpni krna tlh meminjamkn kreta dia kpd imah..imah akn jg sehabis baik..

khairul berkata...

keta pon lawa..background pon lawa :)

Cikli berkata...

rezeki pinny

Papa Mifz berkata...

cantek la gambar view kat awan tuh...ini gmbr edit ke..?

MAPPIAU berkata...

tak penah lagi terai naik swift tuh. huhuhu slalunyer nengok jer uhuk uhuk

p.i.n.n.y berkata...

x sangka plak ada entri ni..hehe

alhamdulillah ada rezni nak beli kete..kete pini bleh naik ramai2..jgn risau..:-)

*cntk eh view gmbr ni..abah pun sporting gak bergmbr dgn swift;-)

toyolkiut berkata...

wah..
best2..
nk tumpang..
please..

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
happy 2nd anniversery

Maaf dah lama aku tak ziarah blog ko lahhh... Maaf lah yerrrr... terputus hubungan tapi dah jumpa balik lahhh...

aku dari dulu lagi nak merasa kereta ni tapi sampai sekarang belum mampu lagi lahhh

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails