Member Kamcing Anak Haji Amir

Selasa, 28 Jun 2011

Dah berumur 2 tahun..!!!

Salam semua...Kesibukan melanda lagi nampaknya, mengalahkan Pak-Pak menteri lagaknya. Sampai terlupa tentang ulang tahun yang kedua blog Anak Haji Amir ni yang jatuh pada hari sabtu lepas. Sedar tak sedar blog ni dah pun berusia dua tahun ( masih muda trang tang tang..)


Terima kasih semua yang memberikan sokongan pada blog yang tak seberapa ni. Cuba sedaya upaya untuk memberikan yang terbaik....!!!

17 ulasan:

mariah berkata...

Selamat Ulangtahun juga!.. tahniah krn terus berblog dan semoga teruss berblog.. nak kek ye..

Chik Att berkata...

happy birthday ......

tak baligh lagi tu ... heheheheh

missSenget berkata...

yeah~!! da dua tahun..

mai open table..kekeke

~one~malinee~ berkata...

Slamat Ulang Tahun Ke 2 utk Blog Anak Haji Amir smoga blog ini sentiasa dicucuri RAHMAT dan HIDAYAT dgn kehendakNya, aminnn

azmnor berkata...

Assalamualaikum Fadzli..,

Selamat Ulang Tahun kedua blog anak haj amir.., semuga terus berblog dan terus bermutu...

azmnor berkata...

TAHNIAH........

apple hijau berkata...

hepi beday...kalau budak 2 tahun dh pandai mintak macam2 nih...:)

Daddy Ziyyad berkata...

meh aku belanja char koey tiau 2 pinggan sempena besday blog Anak Hj Amir yg ke -2 :)

Papa Mifz berkata...

happy birthday blog Anak Haji Amir..!!

aleen aiden berkata...

2 sudah?waaa....smoga terus maju! ^_*

Mie berkata...

Tahniah juga dari saya..

fazlinda berkata...

congrats........ mak jemah like.....

Ct Aja berkata...

wah selamat ulang tahun, untung blog ni siap dpt kek lg...hi3

imah berkata...

selamat ari jd blog anak2hajiamir..semoga dipnjangkn umo & dimurahkn rezeki..aminnn

afdal(girl2) pun like jgk...

manisnyeee blogg ini....haaaaaaaaaa...semputtttt...

say to easy=) berkata...

selamat hari jadi kepada blog anda :D

MAPPIAU berkata...

heppi besday belog anak haji amir, kelessss okeh besday belog ade kek hihihihi *nakcikit*

Afzainizam berkata...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
happy 2nd anniversery

Maaf dah lama aku tak ziarah blog ko lahhh... Maaf lah yerrrr... terputus hubungan tapi dah jumpa balik lahhh...

selamat hari jadi kepada blog anda

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails