Member Kamcing Anak Haji Amir

Jumaat, 20 Julai 2012

Siapa Di Luar..?

Salam...
Aku nak panjangkan permintaan tolong anak sedara aku Ayman, sesiapa sahabat  blogger yang sekarang berada di luar negara, bolehlah emelkan gambar dan ucapan selamat hari raya, untuk disiarkan dalam Surat Khabar KOSMO...Sila emelkan pada link yang diberikan...

Terima kasihh...!!!!

7 ulasan:

Anum berkata...

terbaik

Daddy Ziyyad berkata...

Jgn ada yg menipu macam kes budak UTP tu dulu! hahaha

ADZA IRDAWATI aka MAK DARA berkata...

wahh menarik.. tp Mak dara takde keluarga kat obersea hhuuhu

KhaiRin : anies berkata...

hahahahah setuju dgn daddy ziyyad tu

ayman berkata...

terima kasih pak njang...kalau ada kwn2 yang duk oversea, boleh emel..thanks a lot pak njang :D

Syahiddmilikku berkata...

teringat masuk sotkabar dulu. La ni kat mesia, ucap teroih je depan family...kekeke...

Bapak berkata...

pak menakan Ayman rupanye..heheh..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails