Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 21 Julai 2012

Hari Pertama

Alhamdulillah....
Allah panjangkan umur kita untuk sampai ke bulan Ramadhan tahun ni. Dah pun lewat petang, lebih kurang 45 minit lagi kita semua akan berbuka puasa untuk hari yang pertama ni. Selalunya kalau hari pertama berbuka, juadahnya agak grand dari hari-hari biasa, selalunya la...

Aku hari ni tak tahu la makan apa,( konon baget apa yang ada atau terhidang tu la yang menjadi santapan ), sebab hari ni aku berbuka di rumah mertua jadi tak tahu la apa yang diorang masak. Tapi aku dah terbau udang goreng yang menyiksa batin...hehehhehe...

Naufal dan Nabil jugak berpuasa pada hari pertama hari ni. Walaupun kelihatan agak lemah tapi masih boleh aktif berlari-lari dan nak berbasikal....memang best la diorang ni..!

Udang BBQ, ni masa kat kampung dulu...

Kalau kat kampung, mesti abah akan sembelih ayam...
Ok lah, selamat berbuka semua...!!!!

6 ulasan:

Edy Fee berkata...

wah meriahnya..\td baru tepon mak..mak kata semua balik.huhu 8 org adik bradik..keculi aku///kalau tau balik gak mnggu ni.huhuh
selamat menyambut bulan ramdhan yer....hehe ikhlas daripada edyferdaus

Edy Fee berkata...

ehhehe
blogger femes...
mintak tolong
promote n sudi2 la join my 1st give away

http://edyfee.blogspot.com/2012/07/my-first-give-away.html

Pen Biru berkata...

salam ramadhan..moga ramadhan kali ini lebih diberkati

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

Selamat berpuasa bro..:)

Aku Seorang Pengembara berkata...

Salam Fadzli

Balas nyinggoh pulak ke sini...
ghama kuarge miker....tentu meghioh..

anif abdullah| AA berkata...

macam best je udang BBQ tuh. ahaha
selamat berbuka :)

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails