Member Kamcing Anak Haji Amir

Rabu, 18 Julai 2012

Seorang Lagi?


***sekali lupa pulak dah apa nama seorang lagi tu.....hehehehe

11 ulasan:

Nazz@Purple berkata...

ooo boleh eh cam tu..heheheh

KhaiRin : anies berkata...

hahahahahahahahhahah

Mixed-family in da house.... berkata...

lawak lah surat ni...hhehehehe

Mie berkata...

Sebelum klik masuk tadi, ingat Fadzli dapat menambah ahli keluarga baru... hehe...

p.i.n.n.y berkata...

laa...surat mcm ni pun ada jgk..mst posmen gelak guling2 sblm anta surat ni..

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

Ait?? boleh ek letak seorang lagi cenggitu? hahah...kelakar la

Anum berkata...

la ada gak ek mcm nie

Daddy Ziyyad berkata...

hahhaa..boleh tulis macam tu..

che mid berkata...

Yang seorang lagi tu saya le...he he

Edy Fee berkata...

pening la postman tu nak memikir sapa lg 1.heheheh sempoi..lama tak update kan

Amir faiez berkata...

jenuh pikiaq sapa la sorg lagi tu...ma pusing satu nbong tebal tu...

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails