Member Kamcing Anak Haji Amir

Khamis, 19 Julai 2012

Alahai Bendera Negeri Ku

Semalam masa balik ke pejabat dari 'site', aku terperasan sesuatu yang tak betul masa berhenti kat lampu trafik. Aku nampak deretan bendera negeri-negeri di Malaysia di bangunan Komtar tu. Kalau korang orang Perak macam aku mungkin akan perasan, kalau tak mungkin rasa dah betul dah. Cuba tengok betul-betul....

Lampu trafik kat simpang enam, berhadapan dengan Komtar..Nampak tak...

Zoom sikit....amacam...

Zoom lagi....nampak tak ( walaupun tak berapa jelas )

Bendera negeri ku digantung terbalik..!!!!

***Tak tahu kat sapa aku nak lapor.....

9 ulasan:

Anum berkata...

adoi nak cepat sangat la tue

Lya Colours berkata...

marah org perak weh

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

ish..sebagai warga perak rase tak puas hati gak gini ...ish..

Daddy Ziyyad berkata...

lapor kat Lim Guan Eng...keh keh keh

p.i.n.n.y berkata...

bt la research dulu sblm gantong bendera tu weii....

KhaiRin : anies berkata...

acu jd hero kjap..tlg betul kn ;-)

Amir faiez berkata...

hui...mrah ni...

Mie berkata...

Bendera yg cuma ada jalur-jalur ni memang orang kerap tersalah pasang...
Kena tambah apa2 yg patut kat jalur paling atas....

MOH KEMBARA berkata...

Salam Yob,
rasanya buleh adu kat tuanpunya atau pengurusan bangunan tu.

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails