Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 26 Disember 2009

Aku dan Sesuatu......

Di sini ada satu kisah yang nak diceritakan..sekadar untuk hiburan semata-mata tidak ada kena mengena dengan yang hidup ataupun yang sudah meninggal dunia..Alkisahnye.........(post ini dicipta khas untuk abg li a.k.a fadzli amir a.k.a tuan punya blog...SURPRISE.....!!!!)









Hahahaha.....cerita ini telah dihasilkan oleh abg ijal dan konco-konconya iaitu imah dan adik..pini hanya ditugaskan untuk mempublishkan sahaja....jangan marah aa....nanti kena jual...

9 ulasan:

fadzliahAMIR berkata...

salam....lama tak join..
Tak sangka akak ada jugak org takut kat mesin nyog kalau akak lain la.
Seingat akak kukog nyog tu masa zaman akak dolu2 je pakai. Kalau duduk atas kukog nyog tu rase mcm naik kuda..
Apa2 pun tahniah le siapa yg bertunkus lumus buat sketsa ni, memang lawak gile. Selalunya dia (Fadzli) yg kenakan org sekarang ni 'mari kita lihat siapa yg kenaaaaaaaa....' he...he...he....

imah berkata...

ampuuunnnn...imah hanya menurut perintah...tp kaki kita cm sama je...kuikuikui...kaki2...sabiaq2...

kyuNYMsukida [김규종] berkata...

ahahahaha
=)

Fadzli Amir berkata...

Ini sudah lebih ni..Ini buleh mendatangkan marah ni......Ini tidak adil...!!! Lain-lain post punya la susah Kak Lili nak komen, tetiba saja keluaq cerita ni terus no satu....Ini mendatangkan kehairanan...Ape-ape pon terima kasih la kat hampa semua.....ada gak cerita yang boleh di gelakkan....Lagi satu, Katun tak siap lagi la....

fazlinda berkata...

kah...kah... rupa2nye adik beradik kita byk yg fobia. li fobia kt mesin nyok, patutla x pernah nmpk dia mesin nyok selalu adik jd mangsa atau abah. kalu nk tau doulu2 daud pun fobia nk tekan loceng bas. betoi ka daud???? kah..kah..
pasai apa?......meh kita tnya yg empunya diri.

lama dh x kukuq nyok, kalu kena kukuq la ni, mmg patah 2 la kukuq tu. tapi dolu2 mmg akak terer kukuq nyok secara tradisional. ingat lagi kak ros kukuq nyok tetiba keluaq lipan apa lagi lintang pukang lari.....

Amir faiez berkata...

haha...sory abg li...adk hanya dbyar tuk menjadi actor dlm cite tu...da director suruh nk wt cme...t abg li memg cuak pon kan...asal suoh mesin nyq ja abg li esti kta..'aih...xpala..abg li da xpert dlm bab ni...'..ceh..dusta sume itu...oooooo...kau berdusta....oooooooo....!!!!!

fadzliahAMIR berkata...

bru sfwan tau ada jugak org yang tkut mnggunakan mesin yang teramat canggih 2.

Fadzli Amir berkata...

Mana ada takut, tu semua fitnah..dusta.....semata....

faizal berkata...

hahaha...
tercapai jgak hajat hsil krja gua nk msuk blog nih. ade lg 1 crite nih. tp kn tunggu le. sbb cti pn dh nk hbis. jg plakon pn ssh nk cri. pape pn ijal cbar abg li. KUKUQ NYOK LA KLAU BRANI. HEHEHEHE

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails