Member Kamcing Anak Haji Amir

Isnin, 2 November 2009

Hari Jadi Ijal

Semalam 1hb November, adalah hari lahir Ijal yang ke 28. Selamat hari lahir, semoga panjang umur, murah rezeki, hidup diberkati, InsyaAllah...
Rasa macam baru semalam dia jadi rakan sparring masa kecik-kecik dulu. Selalunya aku la yang jadi Ultraman dan dia jadi raksaksa( walaupun badan aku besar sekali ganda ), tak pun kesatria baja hitam....Dalam kenangan....

Di samping tu, Kak Long juga hari jadi dia jatuh pada bulan ni, walau pun pada akhir bulan iaitu 28 hb yang ke-44....Begitu juga dengan Furqan, pada 25 hb yang ke 19( dah tua dah anak sedara aku ni ).

Untuk semuanya moga diberkati allah hendaknya... Ketahuilah bahawa kami semua sayang anda semua..!!!!


***Tuk Kak Long dan Furqan, mintak maaf takde gambar yang sesuai.....

6 ulasan:

imah berkata...

selamat hari jadi kepada abg ijal,kak long dan furqan..semoga dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki..

angkat tangan semua...kita doa
"Bismillahhirrohmanirrahim...
Ya ALLAH berikanlah kami kesempatan wak2 utk memohon dariMu...anugerahkanlah
kami kejayaan di dunia dan di akhirat..anugerahkanlah kejayaan kepada semua ahli keluargaku...jgn ada antara kami yang sedihnya sendirian dan juga kepadaku..andainya telah tertulis akan kegagalan kami, maka ubahlah menjadi kejayaan,Engkau Yang Maha Agung,mudah2an kebahagiaan menjadi milik kami...AMIN...!..INSYAALLAH...."

p.i.n.n.y berkata...

AMINN...

selamat hari jadi utk k long,abg ijal n furqan.smoga panjang umo & dmurahkan rezki...

Fadzli Amir berkata...

aminnn...apa ni Imah dah 2 hari dah abeli angkat tangan ni, masa angkat suruh, tapi tak suruh pun sapu muka ngan turun tangan....bila nak sapu muka ngan turun tangan ni????

imah berkata...

hahaha...lupa la plak..mmg bertindak mengikut arahan tol..turun2 tgn..patut la xdak org bg komen sbb depa xleh taip sbb tgn depa x turun2 lagi...kuikui..

fazlinda berkata...

walaupun terlambat ttp nk ucapkan hepi b'day kat ijal, kak long dan furqan. daud pun sekali yg sambut b'day pada 30/10/09 yg lalu. semoga di panjangkan umur dan dimurahkan rezeki.......

faizal berkata...

tima kasih, tima kasih. wlaupn dh 15 ari dh masuk 28, br arini nk bkk blog ni. ni pn atas jasa baik imah bg pnjm broadband stelah diugut klau tk bagi tinggai tepi jalan msa ambik dia kt uitm. tima kasih kt smua adinda dan kekanda ku semua. kak nita sayang smua smpai kiamat.

**slamat arijadi gak kt kak long n furqan.

gua bagi ****** (6 bintang) kat tokey blog ni iaitu selaku abg gua.

**msih terngiang ngiang lagi kenangan abg li mintak aku p pantai beli inhealer dia yang dh hbis. ms tu dia dh lelah truk, dia bagi 18 ringgit kut, sruh aku naik bas p pantai beli kt pantai.
aku sayang kau abg li, sebab "KAU KAN ABANG".

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails