Member Kamcing Anak Haji Amir

Rabu, 25 November 2009

Tahniah Pija!!

Ini anak saudara aku, Pija @ Fildza, yang mendapat tempat pertama dalam kelas 4 Saidina abbas. Majlis penyampaian hadiah berlangsung di Sekolah Rendah Islam Omar Zuhdi pada hari ahad lepas.
Tahniah le bebanyak pada Pija dan teruskan usaha mu menuju kejayaan.



Pija menerima anugerah kecemerlangan....

Ni masa lepas dapat piala, tengah bagi ucapan terima kasih " Terima kasih kat Pak Njang , yang sudi bawak Pija pegi memancing kat belakang rumah Pak Chan sehingga mendapat piala ini, Ewwaaahhh....banyak cantikkk"...
Kegembiraan yang dikongsi bersama ahli keluarga yang lain...( Imran,-" bila la nak makan nasik dalam bekas polisterin ni, tak tahan lapar ni, dari tadi asik ambik gambar je...." )
Bersama Ummi dan Basyirah...Basyirah nanti belajar rajin-rajin bagi dapat macam kakak jugak..
Piala yang di perolehi...

Tu dia gambaran yang lebih jelas, nampak tak tulis PERTAMA tu, kalu tak percaya...

Manakala buat Safwan dan Angah ( Amirul Hakim ), yang baru menerima keputusan peperiksaan UPSR, diharap banyak bersabar di atas keputusan yang diterima. Moga dengan keputusan peperiksaan kali ini menjadi pemangkin untuk lebih berusaha dengan lebih kuat lagi pada masa hadapan ( jangan asyik main je ).

5 ulasan:

h0neY.h0neY.h0neY berkata...

waa~~ tahniah pija..
terer r pija..

*pak njang,letey r ciapkan puzzle tuh tpi berjaye gak akhirnyer..

Fadzli Amir berkata...

Dalilah- Hehehe, tu yamg mudahnye tu. Kalu pak Njang buat yang susah mau 7 hari tujuh malam baru siap tu....Cuti sekolah tak balik kampung ker???

p.i.n.n.y berkata...

tahniah pija..teruskan usaha lagi..!!pandai tu mmg pandai dah...tp kurangkan kemuncungan mulut tu kalau umi suruh buat keje..hehe....

h0neY.h0neY.h0neY berkata...

x blk r pak njang... k.tasneem na prikse.. nnt kal0 blk kang,x belajo la nmpknyer..
=P

imah berkata...

tahniah bua pija!!!!
belaja rajin2 lagi..buat ummi tersenyum lagi k..

pesanan mak teh sme je cm mak uda,kurgkn muncung 2 skit..wat gaye bibir ternaik plak(hahaha...terase Mak!!!)...

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails