Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 26 November 2011

Seksi, Top less..!!!

Tajuk memang mengujakan..!!...Tapi tak de apa-apa, cuma berkisar apa yang berlaku di kampung. Kalau berkumpul ramai-ramai kat kampung, bebudak la yang paling seronok sekali. Kat kampung la diorang boleh berjumpa sepupu-sepupu diorang dan boleh main pasir la, rumput la, ayam la, kucing dan macam-macam lagi. Bila dah berlari-larian sana sini mula la panas dan kena bukak baju..

Bila dah bukak baju baru la nampak segala gendut dan sesulit...Tengok la diorang posing ala-ala Fasya Sanda....Hai anak-anak.....

Naufal, Nabil dan Irfan...
Gembira sungguh diorang bergambar...Kat belakang tu Uqaiel...

Tersengih diorang, Ihsan pun nak masuk jugak, tapi belum cukup kategori lagi...


***Seksi tak..???

12 ulasan:

KhaiRin berkata...

auuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwww
seksa mata!

Mie berkata...

Salam Maal Hijrah Fadzli,

Best kan balik kampung, teringat zaman kanak-kanak...

Chik Att berkata...

mak aihhh ...nasib belum baligh ..

kalau tak ... boleh pengsan

lieynanilaz berkata...

seksilah!!....tutup!...hehe.

khairul berkata...

sihat2 semua no

che mid berkata...

Gendut-gendut dan montel..

c'axoera berkata...

hehehehe bedaybab-bedaybab semuanyerr...heheh

http://ch000tz.blogspot.com/2011/11/hanya-mahu-kekal-dalam-pelukkanmu.html

CikGu Ma berkata...

header meriah...gamabr2 ni lagi meriah terdedah..salam maal hijrah =)

sambutan sekadar adat atau penghayatan???

Cikli berkata...

alamak aurat

cinnamon.com berkata...

seluar pink..

Amir faiez berkata...

makhluk tuhan paling seksi!!!!!

wan nurul hezrina berkata...

heheheh bulat2 blako

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails