Member Kamcing Anak Haji Amir

Jumaat, 28 Jun 2013

Anak-anak

Satu yang bagus dengan Nabil walaupun dia banyak cakap, dia akan tulis apa yang dia nak buat. Kalau dia nak beli apa-apa pun dia akan tulis pastu bagi kat aku secara rahsia, katanya ini sms...Kalau dia main dengan adik atau abang dia pun dia suka lukis dan tulis.

Yang kat bawah ni nak bagitau apa yang perlu disediakan untuk persekolahan keesokan hari.



Mula-mula tu terfikir jugak, apa dia yang ditulis, potong, setep, gam dan gunting. Gam dan gunting tu memang dah faham, tapi apa dia potong dan setep tu?...

Rupa-rupanya fotostat/photostate..!

Nabil, Nabil......

11 ulasan:

p.i.n.n.y berkata...

Haha..kreatif nabil ni..jenuh jgk pikir apa la potong setep tu...

imah berkata...

Hahaha..imah igt setep tu setem...xpala..dia dgr apa cikgu dia ckp..tu yg dia tulis ikot apa yg dia dgr jela..

Khai♥Rin : anies berkata...

sy igt kn solotep hehehhehe

Fazleyatul Aini berkata...

setep tu saya ingatkan stapler. hihi

Daddy Ziyyad berkata...

hahahahaha....Tapi bagus, ada inisiatif macam tu....dan mmg bakat melukis tu dapat dari bro kan? :)

Herdoni Wahyono berkata...

Anak yang cermat, jeli, kreatif, dan pandai. Berbahagialah orang tua yang mempunyai anak seperti ini. Salam cemerlang buat Nabil !

♡ m.a.w.a.r_ b.e.r.d.u.r.| ♡ berkata...

hihi..kreatif dan comelll sgtttt :)

khairul hassan berkata...

nak tergelak pon ada :)

Anak Pak Muin berkata...

hahaha..1st guess aku sbnrnye stapler..

apple hijau berkata...

aah..sweetnya nabil...smg cemerlang dunia dan akhirat ye nabil. ameen

che mid berkata...

Salam.. bahasa anak-anak, mereka je yang faham.. yang mak ayah pulak, bila dah tahu maknanya sebenar..tentu gelak sakan..!

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails