Member Kamcing Anak Haji Amir

Khamis, 18 Februari 2010

Teluk Senangin...1

Seperti yang di war-warkan pada post 2 februari lepas, akhirnya terlaksana juga perancangan kami untuk pergi berkelah ke Pantai Teluk Senangin, pantai Remis pada 15 februari lepas.
Persiapan telah pun di lakukan pada hari sebelumnya. Orang peempuan sibuk di dapur menyiapkan juadah yang akan dibawa. Diantara juadah yang disediakan ialah, nasi dengan ikan keli goreng bersambal, bihun goreng dan roti telur dan lain-lain ( rasa ada banyak lagi )...

Pada pukul 8 lebih kami bertolak, sementara aku pegi ambik udang untuk dibuat umpan pancing yang telah ditempah semalam. Walaupun kami sampai agak awal, tapi pantai telah dipenuhi orang yang mana mereka berkhemah mungkin sejak semalam. Tapi kami dapat juga tempat untuk landing, siap ada pokok untuk letak buai lagi.

Atucara dimulakan dengan makan-makan walaupun ada bebudak yang dah terus mandi (anak aku le tu ). Diteruskan dengan aktiviti memancing, mandi, bermain bola dan meneropong....hehehehe....
Layan semua gambar yang dipaparkan sebanyak 3 post.....

Menyiapkan alatan memancing pada malam sebelumnya...

Masa baru sampai...Unifom pun tak tukar lagi....( nasib baik la Adik tak bawak seluar kotak-kotak dia )
Dah puas mandi, main bola pulak...
Makan lagi....
Uqaiel Nabhan...tak mandi( bapaknya memancing sampai lupa anak yang suka main air, sapa la bapak dia...ish,,ish,,,)
Tu dia...teroponggg....
Abah masa ni tak bersiap nak mandi lagi...

Masa makan....
Farha dan Iman...
Abah...sengehh....sporting....
Kak Ros dan Uqaiel...
Irfan tak mandi, main pasir je.....
Para ibu-ibu...
Abah tengah tukar seluar...
Kak Lili meriba Ehsan...macam teringin nak mandi je...

*** bersambung..

3 ulasan:

azra berkata...

bnyak gler gmbo..
ahahaahahhaa
ok3
please dtg ke blog gua..
ade jualan hebat

imah berkata...

lme xmasuk blog...lptp imah dilnda virus...huhuhu
ada lagi rupenye smbungan yg aritu 2...ceh..gmbr imah xdak dlm post ni...ni yg malas teman nk jd cameraman ni...hehehe...tp dh dpt join 2 dh kire ok la kan...

Amir faiez berkata...

sluar kotak2 xbwk plak...klu x bley lyan lagu axl smbl pkai suar tu...feel...

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails