Member Kamcing Anak Haji Amir

Khamis, 4 Mac 2010

Rukun Iman ( Oleh naufal )

Semalam masa tengok TV, dengar Naufal nyanyi satu lagu. Mula-mula tu rasa macam pernah dengar je butir-butirnya, lama-kelamaan baru tau yang dia nyanyi tu rukun Iman.

Dengarkanlah dan faham-fahamkanlah apa yang dia cakap/nyanyikan.....


video

*** Yang lagi lawaknya, Nabil bila orang sibuk-sibuk cakap pasal rukun iman, dengan selamba je dia tanya, " Iman, Pak Cik ke?...(mula-mula tak paham apa yang dia cakap ni, pastu baru teringat kat Iman Ablisyam-anak Ijal )

3 ulasan:

p.i.n.n.y berkata...

mcm sebut bodo je last skali tu..hehe

imah berkata...

pusing kepala imah tgk video ni....
a'ah la...last skali cm ckp bodo...hehehe...ape2pun nabil mmg lawak...

wardah berkata...

hehehe...cute yer..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails