Member Kamcing Anak Haji Amir

Rabu, 17 Februari 2010

Teluk senangin..3


Abah dah siap-siap...

Iman, tido...

Sempat pancing lagi...

Adik pon sama...

Memancing dalam laut sambil anak saudara mandi-manda..

I was here...hehehe

Naufal tunjukkan hasil tangkapan anak ketam..

Masih lagi di tepi makanan...

Siapa yang menyorok balik pokok ni...??...Abah..

Barang-barang yang telah dikemas...

untuk berangkat pulang...


Kami balik rumah lebih kurang pukul 12 lebih...rasa sekejap sangat...tak puas pulak.
Tapi rasanya berkelah kat air terjun hari tu lagi best, sebab kat sini terasa panasnya( tepi pantai ).....Sampai dirumah lebih kurang pukul 1 lebih sebab jem kat Pantai Remis.....
Apa-apa pun terima kasih pada semua anak, menantu dan cucu Haji Amir kerana telah bekerja keras dalam menjayakan aktiviti kali ini ( terutamanya orangperempuan la yang bertungkus-lumus menyediakan makanan yang lazat sampai tidur lewat dan bangun awal )
Kepada yang tak dapat mengikuti aktiviti kali ini seperti K.Long sekeluarga, Pinny dan Daud, jangan terasa, InsyaAllah akan dirancang lagi aktiviti seumpama ini di masa akan datang..
Adioss...
*** Perancangan untuk berkelah di kawasan air terjun ( belum di tentukan lagi di mana - dan cadabgan boleh diberikan, jangan kat kampung Kenuak dah la sebab jauh sangat ) pada 13 Jun 2010- cuti sekolah. Diharapkan K.Long, Pinny dan Daud dan semua ahli keluarga dapat bersama memeriahkan lagi aktiviti ini disamping mengeratkan tali silaturrahim....

11 ulasan:

닷네엠 berkata...

"i was here"
but i'm not there
:)

imah berkata...

aina said.....
best nye pergi tluk senangin tu, lain kali pergilah air terjun plakye...aina wakil dari ummi....hehehehe

imah berkata...

imah cadangkan pecah batu!!!!!!!!!!ade sokongan????kg kenuak?????utk pengetahuan semua kg kenuak 2 x wujud...i2 hanyalah kg fantasy se-mata2 oleh kros ngn kpini...kuikuikui

Fadzli Amir berkata...

Abeli pun suka gak pecah batu...mari kita lihat orang lain kata apa plak...komen dari k.Long, daud dan pinny tak de lagi....

p.i.n.n.y berkata...

kg kenuak???

pini ikut je..pecah batu pun ok gak sbb pini pun belom penah pegi lagi..

Amir daud berkata...

bestnya hampa..kpd empunya blog ni..msj2 la nti klo kompom bln 6 ni jd g airterjun lak...

Amir daud berkata...

bleh mancing kt air terjun nnti...xsabar..lg 3 bln..

Fadzli Amir berkata...

InsyaAllah Daud....lagi satu nak mintak maap pasai pancing daud yang kat kampung tu kami lupa nak basuh lepas guna aritu...harap-harap tak berkarat la nanti bila nak guna masa balik kampung....

Amir faiez berkata...

pcah batu pon ok gak...tp cne dgan ulu lcin????kne survey btol2 dlu...

Amir faiez berkata...

klu nk pg kg knuak tlg pstikan xde bnde yg kaler mrah okey ye......

faizal berkata...

"kenuak" tu bkan mcm kerdas ke? adik brdik jering.. bila mkn msti busuk mulut. kmpung tu msti busuk... g ulu licin. klau g alagar pn best gak blh g mancing kt lombong, byk ikn tilapia

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails