Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 12 Januari 2013

Mesyuarat PIBG SK Mutiara Perdana

Hari ni awal-awal dah ke sekolah bebudak, ada mesyuarat PIBG yang pertama untuk tahun 2013. Selaku AJK PIBG yang menurut perintah, kena lah menghadirkan diri. Walaupun aku lewat 30 minit ( mesyuarat mula pukul 8.30 ). Tak banyak perkara yang berbangkit, cuma tentang pengambilan pengawal lalu lintas je.

Disamping tu hari ni jugak pihak PIBG bagi hadiah kat Puan Guru Besar yang akan bersara hari isnin ni. Oleh kerana semua AJK ada hari ni, jadi hadiah pun diberikan juga. Tapi kami masih dijemput untuk majlis jamuan perpisahan pada hari isnin ni.




Yang kanan tu Dr Syamsul Rijal, YDP mewakilkan Dr Siti Kamariah NYDP menyampaikan hadiah ....

Dr Siti Kamariah, menyampaikan hadiah kepada Puan Junaidah...

Selamat bersara Cikgu ( dengarnya cikgu besar ni yang paling lama bertugas di SKMP ni )


 ***Jamuan nasi lemak dan kuih-kuih serta teh tarik...yummmm...

5 ulasan:

Maria Menado~ berkata...

lama tak dengar pasal PIBG.. sekolah dah lama tggal. hehe~

khairul hassan berkata...

aku x pernah p pon PIBG ni :)

bangunan tu depan USM

Edy Fee berkata...

Mesyuarat ygmembosankan..huhuhu but i m future teacher...naktaknak kne p gak

Amir faiez berkata...

aktif tu p mesorat..

imah berkata...

wahhhh...aktif tu...cerah masa depan...hehehehe

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails