Member Kamcing Anak Haji Amir

Selasa, 2 Oktober 2012

Kisah Naufal

Naufal balik sekolah terus bising, bagitahu yang hari ni dia dapat hadiah hari ni pertandingan mewarna. Siap naik pentas lagi. Dia dapat hadiah pensel warna dan warna crayon. Tapi yang lawaknya ialah, dia bagitahu yang dia terkejut bila cikgu sebut nama dia masa perhimpunan. Katanya jantung dia dup-dap, dup-dap bila cikgu panggil nama dia.

Lagi satu bila ditanya, Naufal dapat nombor berapa pertandingan mewarna ?. Dia jawab darjah satu dapat nombor satu, darjah dua dapat nombor dua, darjah tiga dapat nombor tiga....Nampak sangat dia tak tahu dapat nombor berapa....

Apapun tahniah diucapkan kepada naufal...!!



***Dah dua malam Naufal bersenam kat rumah, katanya nak kuruskan badan sebab kat sekolah orang panggil dia gemuk...Selamat berjaya menguruskan badan...!!

11 ulasan:

Maria Menado~ berkata...

Oh, itu sangat comel. hehe.

Anum berkata...

comelnya

imah berkata...

Hahhha...lawak la naufal ni..msti dia nervous time kna pggil tu...dh pndai nk kuruskn badan...bagus2..

imah berkata...

Hahhha...lawak la naufal ni..msti dia nervous time kna pggil tu...dh pndai nk kuruskn badan...bagus2..

Rosidah Binti Muhamad berkata...

Ala sian..di panggil gemuk ea. Tp naufal ni comel ape...

KhaiRin : anies berkata...

amboiiiii...
apa2 pun tahniah naufal!

My Life My World berkata...

Go Naufal Go! Go Naufal Go ! Kalau kurus nanti auntie kasik hadiah cekelat ... suruh gemuk balik. Hahahaha....

Fadzli, Naufal ni mesti peramah talkative sangat kan. Ikut perangai sape lah tu.

Amir faiez berkata...

naufal pon d bersenam ni..haih..pksu xtaw bila lg..

Aku Bapak berkata...

tahniah Naufal. wah sudah ada kesedaran bersenam, baguslah.

Mie berkata...

Tak pe lah Naufal, budak kecik ni kalau bulat pun nampak comel je...

p.i.n.n.y berkata...

Haha..naufal..naufal..lawak & comel la...

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails