Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 6 November 2010

Hari Anugerah Cemerlang Tadika al-azhar

31 haribulan Oktober 2010, adalah hari majlis anugerah cemerlang Tadika al-Azhar, sekolah Naufal. Naufal dapat nombor tiga je daripada kelas 5 tahun. Disamping itu dia ada jugak masuk beberapa acara dalam majlis tu, diantaranya Nasyid dan pelakon latar dalam cerita Beauty & tha beast.



Di sini ada beberapa gambar dan video pada majlis hari tu.

Video Naufal naik pentas mengambil hadia setelah diumumkan mendapat nombor tiga ( pengacara membaca nama salah )



video

Sebagai Beast dalam cerita Beauty & The Beast( yang jadi Beauty tu lelaki )



video

Apa-apa pun, tahniah kepada Naufal..!!!

5 ulasan:

fazlinda berkata...

kelakar tgk persembahan tu. yg lawaknye pelakon2 suma berterabur. ade sorang budak pompuan tu (narrator) pakai skirt tapi bertudung. good try, naufal... tahniah....

Amir faiez berkata...

hui..dah besaq da naufal...siap belakon lg...xpa2..bley jdik cm pksu time kcik2...sekola riduaniah sekola didikan..chyamu bersinar bergemelapan...bak bntg2 dimalam terang menyerikan lg..syiar islam..ape2pon..congrats tu naufal..

p.i.n.n.y berkata...

pak su mengimbau zaman kegemilangan pulak...hehe..
pini x dpt nak tgk lagi video ni..intenet slow..x saba plak rasa nak tgk..

imah berkata...

hahaha...btul2..imah rse pelakon utama cite beauty & beast 2 cikgu depa..ckgu depa yg kelam-kabut..lwk2..
adik menyanyi smbil tutup mata 2..gler pny feel...cm tomok..
congrate tuk naufal..taun depan nabil puny turn plak..

Amir faiez berkata...

sian tgk cikgu tu..kelam kabut dia...

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails