Member Kamcing Anak Haji Amir

Rabu, 8 Julai 2009

Orang Baru Keluarga Haji Amir

Muhammad Uqaiel Nabhan Bin Mohd. Fadzli. Akhirnya lahir pada 5 Julai 2009 pada jam 4.57pagi. Uqaiel bermaksud cerdik, dan Nabhan permaksud pahlawan.... Mungkin sebab dia menyabung nyawa untuk lahir ke dunia yang fana nih. Setelah Ummi dia berhempas-pulas menanggung kesakitan, setelah di bubuh ubat untuk memaksa dia bersalin sebab mengikut kata doktor air ketuban dah kurang dan kena bersalin jugak.
Masa baru keluar tu aku tengok tali pusat dia terbelit kat tengkok, doktor cepat-cepat rungkaikan lilitan tali pusat tu 2 kali....lepas tu terus dia nangis.... Alhamdulillah........

Moga-moga Muhammad Uqaiel Nabhan menjadi anak yang soleh hendaknya....Amiiiinnn.....











6 ulasan:

p.i.n.n.y berkata...

macam muka naufal pn ada gak sikit2...mudah2an dia akan jadi org yg hebat mcm nama dia jgk..amin...

imah berkata...

tahniah...cumelllll...mcm muka naufal skit..amin...mudah-mudahan mjadi ank solehhh....

fazlinda berkata...

ye la cam naufal. awat nama susah sgt nak sebut. terbelit lidah. anyway tahniah for both of you - lee & wan. moga2 muhammad uqaiel nabhan menjadi anak yg soleh.

dauz8 berkata...

tahniah to abg lee..cuta..mcm mka naufal..best x jd ayah??
btmbah2 la rzki abg lee n kak wan...

wardah berkata...

assalamualaikum..tumpang lalu eh...alaaaaaaaa so cute..nama pon sdpp sgt m'punyai makna y t'sirat..

Fadzli Amir berkata...

Time kasih smua, errr.. jangan lupa, nanti raya siapkan satu lagik sampul hijau...hehehehe.... waalaikomsalam wardah...lalu, lalu jangan tak lalu....

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails