Member Kamcing Anak Haji Amir

Rabu, 27 Ogos 2014

Pagi Hari Raya

Hari ni dah masuk bulan baru,1 Zulkaedah tapi aku nak jugak post tentang raya aidilfitri yang lepas. Saya aku peram lama-lama, supaya boleh mengenang kembali saat-saat indah yang dah berlalu.
Rasa masih teringat-ingat dan terasa kemeriahan menyambut hari raya bersama keluarga tercinta. Walaupun pada hari raya pertama tanpa kehadiran keluarga Kak Ros, Kak Linda dan Ijal yang beraya di rumah mertua.

Raya kali ni kami anak-anak lelaki dan abah beraya dengan jubah dari Don & Dona boutique ( Ustaz Don punya jubah ) dan Shawl tajaan Daud.


Makan pagi sebelum bersembahyang sunat Aidil Fitri..Abah dan abang Ngah...

Aku, wife dan adik-adik, Imah dan Pinny...
Kami bergambar beramai-ramai namun tak lengkap tanpa keluarga Kak Ros, Kak Lindan dan Ijal...Lagi satu, tiada lagi kamera DSLR yang bagak-bagak, semuanya gunakan handphone dan monopod...lepas tangkap terus share dengan ahli keluarga atau ada yang nak share di media sosial..






Gambar-gambar ni pulak kami beramai-ramai bergambar dengan abah yang bad mood tak mau bergambar dengan kami pada gambar sebelumnya.....hehehe
Abah relax je....tanpa emosi...




Freestyle..



Ni pulak keluarga kecil aku...Raya ni aku menggayakan kopiah tajam...Ingat lagi masa aku pegi satu rumah terbuka, diorang semua pelik tengok kopiah aku, siap satu pak cik tu cakap, "Ni kepiah Dajjal ni.." sambil tengok kopiah aku....hehehehe








Gambar ni pulak saja ja bergambar dengan motor...hehehhe



***Cepat masa berlalu...Terlupa nak tangkap gambar hanya lelaki-lelaki sahaja...


5 ulasan:

dear anies berkata...

amboiii serba merah nooooo

Azian Elias berkata...

salam wei...
akak pun banyak lagi cerita raya yang tak tercerita. tak pe lah..blog kita, kita slow2 buat ye..

suka tgk jubah awak.. mahai tak? ada cawangan di KL?

Fadzli Amir berkata...

Khai♥Rin : anies...yang tak berapa sedondon...hehehe

Fadzli Amir berkata...

Azian Elias,Waalaikumsalam Kak...saya beli online ja..try google Don & Dona, dia memang ada kat KL....yg saya pakai tu RM195 ja....ada lagi yg cantik2....

Unknown berkata...

meriahnya raya.seronok tengok.comel boolat je putera2 nya. btw knapa org panggil kopiah dajal? balas kat blog sy jika sudi sebab balas kat sini takde notification macam fb.hehe

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails