Member Kamcing Anak Haji Amir

Jumaat, 16 Mei 2014

Selamat Hari Guru

Semalam masa balik rumah, Nabil tak dan-dan nak buat kad untuk cikgu dia. Dia usaha cari kertas dan kad dalam stor. Aku pun tolong la buat sikit dan bagi idea memandangkan dia bersungguh-sungguh.

Inilah hasilnya...

Muka depan kad...
Teng..terenngggg...bila bukak ada bunga naik...
Ni ucapan Nabil untuk cikgu dia...
Bila nampak kad Nabil, Naufal pun nak buat untuk cikgu dia jugak...
Depan kad...
Ni pun ada bunga naik jugak...
Ucapan Naufal pulak...hahaha....
**Nabil buat dua kad. Satu lagi untuk cikgu BI, garang katanya. Dia buat kad supaya cikgu tu tak marah dia....

1 ulasan:

nyanyisunyi berkata...

kreatifnya..
anak akak langsung tk buat apa2 tp tak tahulah kot2 dia ada beli kad kt luar..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails