Member Kamcing Anak Haji Amir

Selasa, 7 Mei 2013

Hari Mengundi

Hari tu selepas sembahyang subuh di masjid Padang Serai, kami pergi makan pagi di Pengkalan Baru. Rasa bersemangat betul. Lepas mandi ( rasa macam mandi sunat raya aidilfitri pulak..hehehehe ) dan bersiap, kami sekeluarga ( seramai 5 orang yang layak mengundi )bertolak ke tempat mengundi dalam lebih kurang pukul 9 pagi.

PRU12 yang lalu kami pergi lebih awal yang mana masih belum ramai orang lagi, tapi kali ni kena berbaris panjang dan memakan masa lebih kurang 1 jam setengah untuk mengundi...

Undi adalah rahsia k...hehehhe

Undi adalah rahsia, aku rasa orang tak boleh tahu aku undi apa bila tengok baju aku ( rasa macam over la pulak...hehehehe ) Bersama abah...

Di pusat pengundian, berbaris panjang...Jumpak juga la kawan-kawan lama..

Ramai tu...

Tanda yang kami dah mengundi, Abah awal-awal lagi dah cuci dakwat yang dikatakan 'KEKAL'...ooo dia tak goncang tu...

Kami bergambar setelah selesai, Aik kenapa abah tertukar baju dengan aku ni tungguuu...hehehe...Siap dapat duit lagi?


***Apapun aku redha...Mungkin ada hikmah disebalik sesuatu yang terjadi...

10 ulasan:

Lya Colours berkata...

mana2 tempat mengundi line up panjang. lenguh woo tunggu

imah berkata...

Rasa rugi plak x mengundi arituuu..nyesal..xpa2..next time la..insyaallah...abah stylo gler ngn bju vneck berwarna ijau...haahah

Knor berkata...

samalah keadaannya di tmpt kak..beratur..naik tangga sekolah..

redha

org islam sendiri memandang sepi pd ulama...sedih

Khai♥Rin : anies berkata...

sy ngundi kol 12...lengang je..

p.i.n.n.y berkata...

5 thn lagi...in sha allah....sian abah abg li buat naya...haha

Nurzakiah Hanum berkata...

saya pun dpt duit
yahooooooooo

Daddy Ziyyad berkata...

dapat duit!!! saya tak dapat pun....hahah..

seharum kasturi berkata...

hari2 dok tgk berita x blh miss . nak tau apa perkembangan seterusnya ...

Cikli berkata...

Sebab undi rahsialah, keputusan boleh dimanipulate.
Jika undi sorang-sorang laung openly dan SPR catit. Apa akan jadi?

wisata outbound berkata...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails