Member Kamcing Anak Haji Amir

Sabtu, 10 Disember 2011

Pesta Pulau Pinang

Bawak budak-budak pergi ke Pesta Pulau Pinang, kesian kat diorang tak pergi ke mana. Diorang suka habis la, tambah-tambah lagi dapat naik macam-macam permainan.
Uqaiel yang selamba je dalam Merry go round....abah dia jugak yang gayat....
Naufal dan Nabil pun ok je...


Ni pulak naik menda yang pusing-pusing tu...

Selain tu  cuma bergambar kat Taman Mini yang dipenuhi dengan lampu...
Naufal dan Nabil memang betul-betul beraksi...











Uqaiel lebih suka dapat belon angry bird...


***Memang memenatkan....tapi bebudak selamba je....

17 ulasan:

whitecappuccino berkata...

kanak2 memang seronok berada di tempat begini..

nisa berkata...

memg sronok bila dpt tgok budak-budak gembira,hilang stress kerja dan msalah lain

imah berkata...

wow..dh mcm ICT..bestnye..bersinaq-sinaq mata...

ps : selamat hari jadi ke pada adik yang ke 22 tahun :)

Pen Biru berkata...

last p pesta ni masa darjah 4..tahun 1990..hahah

Ct Aja berkata...

bestnye tempat ni...seronok kalau bwk family ramai2 pi

p.i.n.n.y berkata...

X sangka ada ICT kt penang...best..dh p dh..;-)

eni osman berkata...

salam...walaupun duk di Penang..dah bertahun2 tak pi....:)

Cikli berkata...

meriah lu bro

fazrulnoor berkata...

wahh..i-city penang

khairul berkata...

tunggu dpt bonus bru nk p

Yan berkata...

seronoknya depa. teringat akka masa memula p pesta PP ni. adalah 15 tahun dulu..heee

KhaiRin berkata...

sebijik mcm kt iCity...last sy g pesta pulau pinang ni thn 1987...lama kn?

sori, lama x menjengah

wan nurul hezrina berkata...

menganga mulot tgk lamputuh=)penuh warna warni n cahaya=)

syahirooAhmad berkata...

ouh.. betul.. ingatkan tadi kat ICT shah alam. :)

Mie berkata...

Selamat berpesta Fadzli.
Saya dah lama tak gi pesta PP ni...

MOH KEMBARA berkata...

Assalamualaikum Yob, haa lama akak tak ke PP dan pesta tu. Waah ada pokok berkelip2...ni satu pembaharuan, macam di I-City di Shah Alam! Akak pun ada bawak balik sorang anak sedara bermalam dgn akak 2-3 malam, bawak jalan2. Sonok menggembirakan hati kanak2 kan?

CikGu Ma berkata...

waaaa...sama la...saya p i-City shah alam...tgk lampu2 cmni jgk...best...

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails