Member Kamcing Anak Haji Amir

Jumaat, 9 April 2010

aku dan moto...

untuk post kali ni pinny nk enterprem jap..nk tunjuk moto baru..bukan nk menunjuk tp sekadar utk menge'share'..hehe

honda icon..kaler pink tu..

dari pandangan depan..


dari pandangan belakang plak..


1st time bawak moto..atas feri


muka ada sikit neves masa ni..


emm sayang...

dah..tu je..pinny nk tunjuk..hehe...





















5 ulasan:

SheBetterThanYou berkata...

motor mak ude?
pink?
haha.comel! ^^

imah berkata...

huiiiyyooooo!!!!!!
best 2...kpini dah ade moto......pink lagi 2...tahniah la..'BERKAT MENJADI SEORANG GURU'..nti bleh la bwk blk kg..bleh la imah menerai..hehehe...
honda jazz bla lagi?????hehehehe...

fazlinda berkata...

tahniah pinny. jage moto elok2. jgn jadi minah rempit. Wat la ni honda jazz x berape nak nampak tapi pallas jazz bule kut.....(pija kate sbb dia pakai kasut tu)

p.i.n.n.y berkata...

blh la pasni pakai pallas jazz naik honda icon..huhu..

setahun pini bt keputusan nk beli moto ni..akhirnya...tercapai jgk..hehe

Fadzli Amir berkata...

amboi sampai setahun tu baru wat keputusan....apapun terima kasih la kerana sudi mengupload cerita kat sini... skarang ni sibuk sangat tambahan pula asik bawa moto lama je, tak laju dan tak diperhatikan macam moto icon....hehehe

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails