Member Kamcing Anak Haji Amir

Selasa, 10 Mac 2015

Family Day 2015- ( Manaiki Tram )

Selalunya aku hanya melihat traktor digunakan untuk menarik treler mengangkut sawit di kampung, kini dengan satu family sekali kami naik traktor/tram ni.

Memang best, mengelilingi kawasan sawah padi yang damai di Sekincan ( tapi kali ni bukan musim menanam padi lagi, kalu tak lagi la nampak menghijau ), berhenti membeli-belah di Perusahaan Sederharna Kecil dan melihat pemandangan di tepi Pantai Redang.

Kami rasa macam pelancong luar negara pun ada kerana tram ni melalui jalan besar, jalan kampung yang mana semua melambai-lambai pada kami....Ada pelancong lain yang mengambil gambar lagi....

2 ulasan:

Nurzakiah Hanum berkata...

alhamdullilah

Azian Elias berkata...

salam..

eee bestnya.. teringin lak akak. selalunya kalau akak ke sini, akak hanya guna kereta je lahh.. boleh cuba lah nanti ni..

Mungkin suka nak tengok ni...

Related Posts with Thumbnails